luni, 23 mai 2011

i want SUNny days







Out of sight not out of mind You want the world, I'll give you mine Cause your the girl I'll never find
Clothes on the bed, so late and
I'm the last one still waiting for ya to lock the door
On our way home I realise
There's some kind of storm brewing in his eyes


mblaaa

________________________

zile frumoase . serios :)) am ras toata ziua . si e placut . curgator chiar .
a fost o saptamana buna . pacat de nema.

__________________

un otaku fara hachi si senko si partial nici lora prea mult ? ce-i asta ??
______________________

m-am impiedicat de microfon pe scena.

om.oameni . oh erau asa multi .
______________________
______________________
dilema zilei : unde scrie ca roata a fost inventata de un barbat ? era desenat pe peretii pesterilor asta ? hai serios ????
mrrr . nu cred.

si de ce ma rog doar femeile eu dreptul sa-si dea cu parerea mai mlt cand vine vorba de sentimente ?

______________________________
razi ? pai de ce ? de ce ce intrebi acum ? pai de ce razi ?

___________________
as fi stst sa distrug poza dar mi-e lene .

_______________
nu am castigat nimic la conscursul de chimie :)) chiar daca [ fara pic de modestie sustin] ca al meu era mai frumos dcat alea de la mentiunile de la alea teortice . si decat ala d la premiul 2 . serios. era unul care nu a luat nimic..si era MAGNIFIC
. punct ppunct.


________________________
happy birthday loren XD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

laa XD

heil jashin .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :