miercuri, 18 mai 2011

" pai si ce mai astepti ?"





" pai si ce mai astepti ?" intrebare pusa de ana . cred ca e cea mai desteapta intrebare pe care mi-a pus-o cineva . numai ca ana nu realizeaza . nici eu nu amrealizat pe moment
pai si ce mai astepti ?

pai si ce mai astepti ?

sincer ma intreb ce astept . sa pice ceva din cer , asta sigur . as da quote pe alexandra aici dar mi-e lene .

pai si mai astepti ?

oare oare?
ramas doar eu .
____________________________

" but you're out there and i'm still waiting " simple plan , i'd do anything
nu asta voiam sa scriu aici . voiam sa scriu ceva cum face senko . nu merge .

azi tinem Hachi[ ai terminat de dimineata eseul? sa speram . oh si :)) din cauza ta am visat chestii asemanatoare cu Macbeth] , Aiko [^^] , Bud [ tsuboooomiiiiiiiiiiiii-chan !<- jimmi facand salturi salbatice .] si LuMa[ mai am 40 de cartele] pumnii la teza la engleza .

simple plan . am si eu nevoie de unul .

i'd do anythiiiing

pai si ce mai astepti ?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :