joi, 5 mai 2011

blue memories - 200

obosit . o sa pun si aici da. dar mai tarziu


janis joplin

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh . imi e atat de somn...si maine vine bunica-mea.


________________________
ma gandeam cat de mult am deviat de la subiect . iar :

in fiecare zi ma intorceam pe bicicleta de la gradinita . uneori drumul parea asa de lung. si-mi luai bomboane..sau guma de mestecat , pe care o inghiteam dupa primele 7 minute fara sa vreau.
era asa de cald pe atunci . Si simplu ,nu am mai vazut asa ceva de mult . cred ca asta a fost prima schimbare: cand ati disparut . dar nu-i nimic , o mica torţa arde uneori in camera mea. doar uneori ..nu trebuie sa pari prea sensibil .
stii, nu o sa ajung nimic din ce ti-am promis ... dar poate o sa-mi cumpar un "ţoi " si ţuica facuta la tara .
stii, cand am aflat chestiile noi... nu mi-au placut deloc .... ciudat e ca voi doua chiar semanati . si pe domnu' il cheama tot " fane " . izbitor , nu ?
inca nu am scris nici una din cele 4 scrisori/an promise.. cred ca abia o sa aveti una pe an . scuze


alt om alta poveste . aici as incepe cu cartile despre extraterestri , casuta din copac , morcovi cu zahar , floricele cu caramel , nuci cu morcovi , cuie , patent , ciocan , atelierul intreg , pod + lilieci ,
cort , parul meu roscat , mentalitatea : ai ochii verzi deci vezi totul verde * rade * , ciuperci , cutia magica , bagheta mea magica care niciodata nu a mers, prastie , scanduri , gem , catei , iepuri , reviste stiintifice si aparat foto antic . atat pentru moment

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :