marți, 24 mai 2011

in ochii tai odihneste un alpinist










^_^ I do go to school every monday
though I have my reason to sleep
Don't you tell me how I should be...

I've made up my mind about the music
I've made up my mind about the style
I think that I'm stable and able to settle down
But I keep


F-F-F-Falling down with the sun
I can't give it up
The night is calling me like a drum
I keep on F-F-F-Falling

This life is so full of temptation
And I want to keep it that way
I know myself I can handle the game

I made up my mind about the future
I made up my mind about the past
I know that I'm stable and able to hold on

cam asa cevaaa. mrr am am fost un xim frumos . de obicei sunt dar nu realizez asta . ha.

"orbi sunt oamenii care trec pe langa mine si nu ma observa " era intr-o carte din dulap.

aveti muzica. aveti xim . aveti soare si aveti viata ce vreti mai mult ?


__________________
si totusi " si ce mai astepti ?" pai nu stiu ca mai sunt doar 2 zile . nu stiu ce mai astapt :)) probabil sa pice din cer si sa vorbeasca.

zambeste si aproba din cap. toti apreciaza asta .

______________________________
azi nu .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :