vineri, 29 aprilie 2011

paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaastaaaaaaaaaaaaaaaa Better to reign in Hell than serve in Heaven.


am uitat ca acum cateva saptamani a fost ziua blogului : la multi ani TWfn..sIbNo!

_______________________

acum am terminat de vazut " my own private idaho " . mie chiar mi-a placut . mai mult ca placut chiar . nu apreciez cu un adjectiv filmul pt ca nu sunt in masura , dar mi-a placut

.

____________________

ziceam sau viam sa zic acum ceva timp ceva despre o lumanare aprinsa . uite ca am zis aici .XD. probabil doar in urma mentionarii imi voi aduce aminte la ce ma gandeam XD...sincer nu cred ca voi sta vreodata sa citesc tot ce am scris .

__________________

cred ca o sa ma uit la "explorers" acum sau la "A Night in the Life of Jimmy Reardon" [ iti poti da seama ca am dat copy/paste la titlu pt ca sunt scrise cu litere mari ]

________________________________


imbratisare prin gard ca puscariasi eh ..si oricum blaaaaaaaaaaaa

"boccie " a trebuit sa intreb ca sa stiu cum sa reactionez...

mai am doar o bomboana sugussi e verde . cineva?

e weekend . si am nevoie de inca 10 lei . punct . cu dracu' fac eu rost de inca 10 lei ?[ AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ai vorbit urat !!!! spussseeeeeeee spuseeeeeeeeee ] { ii ceri lu taica-tu ?} ..aaa nu am mai cerut deja { atunci gasesti ximgur o solutie } asta stiam si eu deja.

bla.


nu desenat. nu scris . abia dormit azi noapte . 3 capitole si gata . ce faci in weekend ?

nu te speria ca scriu asa ..ar trebui cand citesti numai sa citesti ca lumea adica sa citesti totul de parca ar fii spuse toate dintr-o rasuflare , fara pauza sau altceva.

e vina filmului , te-a lasat cu un sentiment sec . imi place

caut poza .go

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :