vineri, 22 aprilie 2011

star-salted sky


____________________________
mi se pare mie sau pastele nu e la fel cum era inainte ? sau poate asa plictisitor a fost intotdeauna ..dar il vedeam eu alt fel .... ah .. baka me


putin alterat: " tu semeni cu bunicul tau ! " nuu nu seman . asta spun tot timpul . pana si el . daa Xd din cauza lor aproape ca am renuntat la engleza si am urat franceza..am vrut sa nu mai invat la mate ..si nu am mai mancat . doar ca sa nu ajung asa . punct .


______________________
vream pasca ! de fapt " vreaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaau vacanta . " una lunga


gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
nu stiu :))


schalapadoo .!
oh nu inca . cum mi-am petrecut anul nou si craciunul citind " the ring " imi petrec pastele citind " i never promised you a rose garden " . acelasi sentiment de inghet . si frica uneori . dar e mai amuzant decat orice altceva se petrece in jur . maaaaaaaaaaaaaaaaaaah
germana XD dar nu mi-l imaginam asa XD

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :