luni, 18 aprilie 2011

schimb de experienta un X pe un mrrr


" eu sunt o persoana pe care daca o asculti stii ce sa-i iei cadou * vede chestie * VREAU ASTA ! ..." XD


____________________

xim si salata. facut salata de cruditati.. laaalaa si mama se ia de lipsa mea de interes..poate daca imi punea muzica in timp ce faceam..faceam chiar cu placere.. oricum la ce imi trebuie , idioate/idioti care sa-ti gateasca gasesti usor, nu ?

okai nu gandesc chiar asa ..dar azi nu am avut chef . punct . ^//////////////^

___________________

So after all said and done
I know I'm not the only one
Life indeed can be fun,
If you really want to.
Sometimes living out your dreams,
Ain't as easy as it seems
You wanna fly around the world,
In a beautiful balloon.

__________

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :