luni, 4 aprilie 2011

his killer , his lover . deamon-brother-hunter.


acceptarea.

pai cred ca incepe cu tine . normal. mai intai te gandesti . negi totul..nu e logic ..nu e normal ..nu se aplica XD.

te mai gandesti odata . poate ca e totusi normal..aa nu normal ..nici logic dar nu e ceva rau .. nu e ceva rau pentru ca nu prea scrie niciunde daca chestia se incareaza la bine sau la rau . asta e a doua oara cand o iei in calcul .

uiti o vreme , dar brusc iti amintesti .. si negi .. te gandesti ca ti se pare .. adica ...serios? poate asa ceva sa ti se intample tie ? nope. imposibil . hai sa fim seriosi..nu suntem in nu stiu ce emisiune tv.. noooope.

dar ne zboara iar prin minte..si nu suna asa de rau . poate chiar deloc. vezi X , admiri X , studiezi X => deci ii dai ceva atentie..deci inseamna ceva .

apoi spui cuiva... pai de aici incepe totul de fapt . cand cineva stie ceva spus de tine , chiar si o minciuna ..nu mai e cale de intoarcere..in special cand tu ai si o mica banuiala sau la mijloc e un sambure de adevar .

cineva stie . deci ii auzi parrerea..oh ! nu e negativa .. asta iti da de gandit ..dar mai mult in rau decat in bine . chiar asa esti ? adica serios ..poate ti se pare ..

trece timpul . tu esti un om in cumpana.. nu esti sigur nici de asta nici de cealalta.. om confuz , ce sa-i faci .

trece timp [ alt timp ]. timp in care mai abordezi subiecul in minte. probabil il negi doar 40 % , asta pt ca cineva stie .. poate daca nu stia cineva [ adica nu aveai curaj sa spui , dar ai avut curaj sa-i spui ..deci accepti pe jumatate sau macar un sfert ] renuntai deja la ideea idioata.

mai spui cuiva . acum e mai dubios. ai acceptat de doua ori . asta te impinge sa accepti cu adevarat . accepti in fata lui 1. apoi accepti in fata lui 2 . acum urmeaza sa accepti in fata ta . poti sa faci asta?

___________________

proaspat descoperita in urma scrierii pe youtube " accept" " acceptance "

_______________

dar nu e ce cautam * laughs*

_______________________________

urmeaza loc pentru motivarii:

  • pentru ca vocabularul meu e intr-o descendenta totala
  • pentru ca azi am scris pe afis " inchide-ti"
  • pentr ca cred ca am ramas cu IQ -ul de 80
  • pentru ca nu merg bulinele sau numerele cand scriu asa
  • pentru ca vreau sa dorm 24 de ore fara sa ma inghesuie perna sau sa ma loveasca perna in cap
  • pentru ca asta e o dovata de pura lasitate. oh nu ..nu lasitate .. era cuvantul ala pentru " om fara putere , care nu poate sa faca nimic si car enu e sigur pe sine"
  • pentru ca azi era langa banca si eu mangaiam / incercam sa mangai pisicile
  • pentru ca nu gasesc comoara de la sfarsitul curcubeului
  • pentru ca am fost de serviciu si m-am plictisit si ca un om patetic mi-am transcris lectiile in loc sa fac ceva demn de xonoare.
  • pentru ca in parc , pe iarba erau oameni fericiti si eu treceam ca un xim-fantoma pe langa ei dorindu-mi sa fiu ca ei .

________________________

prea personal , nu ? eh se mai intampla .

nope.

uh..merg bulinele pana la urma . vreti poza? oh bine fie .punct .

sa nu uit XD cuvantul ximic favorit in engleza e "ground" doar auzindu-l se simte mai bine * laughs*

_________________

'"__masu " -masu ' + ga + hoshii desu .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :