sâmbătă, 23 aprilie 2011

avons-nous rencontré quelque part?


Wasuretai, demo wasurenai, konna omoi wo nanto yobu no kai?


"There comes one era, where human can no longer express themselves properly. So they should use mask to express everything (they bring the masks variation everywhere). But, the ‘smiling mask’ is one of the most expensive to buy, and the poor can’t afford it.

I use some parable here. Anyway, we all are using mask everyday, aren’t we? And indeed to be happy is one of the expensive things in the world.

The scene is about a girl/boy who want to see the performance upstairs, but since she/he have no ‘happy mask’, she/he watched the performance from afar. When she/he was discovered by the others, he/she feel ashamed and ‘losing face’ for not be able to express the joy. He/she run as fast as she/he could. Even her/his friend neglect his/her by only seeing and no helping.
The llustration was made sequenced by visual language(bahasa rupa technique) so we can understand what happen."


_______________________________________________

"Along with your "goodbye," I wanted you to teach me
how to break that promise, how to love someone else
but the truth is that I don't want to learn at all"

laa

______________________

stateam si ma gandeam ca sunt lucruri care nu mi-au placut ..chiar de loc - le uram de fapt - fara macar sa vad ce sunt . da.. * zambet intelegator* daa chiar asa. a trebuit doar sa caut , sa las pe cineva sa-mi arate ..sau pur si simplu sa-mi pice in fata altceva ce imi place mult care sa aiba lucrul cae nu imi placea ..si uite cum incepi sa accepti..sa iti cam placa XD. ca exemplu avem aici franceza . punct .

acum ma intreb am scris deja despre ideea mea cu " ceea ce uram cand eram mici acum ne place " ? nu-mi aduc aminte ..nu am de gand sa iau memoplus..sau sa beau ceai ..[poate o sa beau putin ceai..imi este cam sete =//////= ]] sau sa ma chinui sa-mi reamintesc..si nu, nici nu o sa verific ^W^

acum dezvoltam . fara exemple desigur . ar da de banuit . oh , greseala mea .

nu ne placea stilul X de muzica . ne place .

nu ne placeau culorile X ,Y ,Z , M ,K .. acum doar pe alea le-am imbraca [ daaa sunt exemple subliminaleeeeeeeee]

nu ne placea oamenii ca X,Y, R, D , E ,G ..acum ne plac

nu ne placea limba asta - inca nu ne place , nici aia ..nici aia ..nici - in niciuncaz- engl- oh scuze limba L ~W~

reverse

ne placeau materiile K ,A , D, R , bla acum nu prea le agream

ne placeau ochii albastri - ne plac inca

ne placea sa dormim - aidoma mai sus

ne placeau fructele - nooooooooooom

ne placea sa stam la TV - nu ne place ..3 sau 4 ore de TV pe saptamana e mult..

ne placea la tara .. probabil ne-ar mai placea daca nu ar fi fost asa

ne placeau dulciurile - nooooooooooom again

ne placeau animalele - acum ne plac dar facem mofturi

ne placea sa stam cu bunicii - ne-ar mai fi placut si acum daca am avea de unde alege inca . still [ combinarea inteligenta a cuvintelor din engleza cu superba noastra romana] bunicul e ceel mai tare [ nu apar urma de sarcas sau gluma ] hachi poate sa confirme [ a comandat alte carti cu OZN si extraterestri care ma asteaptaXD si in viitrul apropiat o sa am un telescop montat in pod si va fi scos prin acoperis ca sa ma holbez la stele XD * fata de om increzut si dans de invingator * ]

ne placea la mare - ne place inca

ne placea zmeura - inca ne mai place dar nu la fel

nu ne placea albatru - acum ne PLACE

ne placea sa uram oamenii din alte tari ^_^ [ raaaaaaaaaaaaaaaaaaasist!!!!] => XIM RASIST GA ARIMASEN [ ineligenta mea combina japoneza cu romana $////////////////$ ] dar urase tiganiii [ tiganii = oamenii cu comportament de idiot absolut + orice altceva ce te face tigan daaaaaaaaar asta nu inseamna ca daca esti de etnie roma te urasc... de fapt te urac daca nu te comporti ca un om bun , politicos si educat ...stiu ca romanii nu fac asta ..dar ..BLA ]


123 de genofletiuni ;_; pedeapsa data de tata . 2 zile de semi-nemiscare totala XD dar vopsit oua si citit .

_______________________

ordine prin putinele CD-uri inca existente . gasit rock'n'roll si balade + muzica indiana si .. 6 CD-uri doar de country . un este CD -ul ala de jazz??? nu-l gasesc niciunde..asta poate ca pt ca atunci cand era mic nu-i placea [ cui ?] lui xim desigur

_______________

fig mi-a distrus mana . ma intreb ce vor spune colegii cand or s-o vada miercuri [ vorbesti de parca lor chiar le pasa de mana ta . o sa-ti aunce o privire si pe urma gata ] da..ai dreptate . oricum cred ca macar se face coaja pana atunci .

vrem

  • oameni frumosi
  • muzica buna
  • vreme frumoasa
  • noapte la mare
  • mancare[ ai mancat acum jumatate de ora..O_O ]
  • un bambus . nu , un bonsai
  • tobe
  • harpa
  • tenesi
  • [ nu vrei dar ai nevoie . o plama XD]
  • laptoplaptop ( e atat de mauzant sa scri laptop laptop laptop)
  • shonen ai . renunatam la yaoi pt o vreme . cred [ asta sa i-o spui lu mutu ..]
  • yuri . ^////////////////////////////////^ acceptam si shojou ai XD [ i do agree with this XD]
  • nori . de ploaie :))
  • sa uitam principiile banale fixate de voi muritrii pt o zi si sa traim asa . [ asa cum ?] uite asa, fara tine .


heil jashin !!!!!!!!!!!!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :