luni, 25 aprilie 2011

alergau .iar


ieri gara . erau cu rucsaci in spate si treceau fara griji. de fapt cu tot cu griji - griji care nu se vedeau pe fetele lor ce afisau zambete imense . vreua si eu odata sa merg asa . ai veni cu mine ? nu stiu ... nu stiu daca ti-ar placea sa mergi cu cortul . mie mi-ar placea .
stii ca atunci cand folosesti tonul ala ma simt prost , nu ? uh ma faci sa ma gandesc cat de gresit pare totul . xim slabit :)) nu nu .. dar imi pare rau ... spun asta chiar vrand sa spun asta . poate nu citesti . da probabil ca nu .
erau oameni banali dar zambeau . asta ii face frumosi . intradevar frumosi . ai putea zambi cand citesti asta . orcine ai fi acum .
" imi dai sa ascult si eu poza ta te rog ?" " da-mi sa-ti vad toata muzica "

un om frumos e un om ca mine . daaa ! da uita-te bine nu o sa vezi altul la fel prea curand . ai prins ? ce sa prinzi ? pai privirea-mi perfecta , si modul de a vorbi , poate si parul ; miscarea agitata a mainilor ca explic si aerul meu . nu , nu o sa poti sa-l reconstitui niciodata . ai pierdut si ai pierit deja . te dezintegrezi .

putin alterat . dar asa imi place
When I look on in your eyes then I find that I'll do fine.
When I look on in your eyes then I'll do better.

I was the one to let you go
I was your sorry-ever-after.
Giving me more then i desire
'Cause you're really only after


________________
era in parc un om . de fapt 3 oameni erau . o tipa care patina foooarte bine un tip care ii filma picioarele cum mergeam , si el pe patine dar pe vine . si inca unul dupa ei . dar toti se miscau asaaaa de repede.
si mai eraa tipa AIA . imi placea tipa aia . [ punct ]
______________________
am nevoie de atmosfera de duminica . rock'n' roll emanat de difuzoare , imi impanzise ochi ..chiar daca stateam si ma invarteam prin camera fara sens . era frumos .
_____________
nu vreau mmaine scoala. de ce ? [ stii ca nu vor sa stie ..] pentru ca
  1. nu se schimba nimic
  2. avem test la tic
  3. avem org si ma plictiseste profa
pt ca e cea obligatoriu









_____________________
vreau sa se deschida mediateca la institut

pot sa spun de ce voiam eu cosbuc ? tu stii deja . XD.
  • pt ca aveti atmosfera calda si draguta
  • pt ca arata ca o gradinita [ nu e ceva de rau .. m-as intoarce la gradinita cu cea mai mare placere ]
  • sunt oameni frumosi [ nu ca mine dar merg ]
  • e mic
  • e curte interioara
  • nu uniforma...
  • engleza XD
  • maimute ..ah scuze asta era motivul pt care vreu sa lucrez la zoo =)))

cam atat pe azi ....
until next time zambete si priviri urate ^_^ [ rosebleed ]

schalapadoo ya all !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :