sâmbătă, 26 februarie 2011

vizite de familie



azi am acumulat multe chestii:))
ce se intampla cand iti vizitezi rudele antice cu radacini putrezite :
- le vezi colectia de proteze dentare XD
- cutia cu par XD
- trofeele vieti [ bibelouri stranse pe parcursul a 85 de ani ]
- si inspiri aer poluat cu batranete

okai poate sunt putin rautacios...dar totusi nu voiam sa-ti vad protezele XD

cu toate astea femeia aia are o casa gigant o sa fac un desen si am sa-l pun inafara ca balconul e waaaa si celalat e mic dar merge . totusi XD
__________________________________

e usor sa faci ximul sa zambeasca :))
_____________________________
azi fost amuzant cand un un un supus pamantean a spus zambind ximului, care mergea azi spre casa , ca avea ghiozdanul deschis . a fost amuzant ca a privit ximul uimit .
______________________________________________

azi inainte sa vizitam antica fosila a familiei am vizitat" masele de grasime mobila" <- aka verisoarele mele obeze de 15 ani - au 120 de kg XD si sunt pitipoance
___________________________


acum dupa ce am avut io incercare nereusita de a canta the reason hoobastank . am zis ca o sa cauta altceva . grrrr de ce nu gasesc ceva care chiar sa mearga? sau poate vocii mele nu-i place microfonul XD




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :