joi, 10 februarie 2011

dear google, please tell me there's a section some ...where there with love letters in french... FOR DEAR JASHIN SAKE ..there should be





grrrr why does valentine's day even exist? hmm? there's no HATE DAY as far as i know... so why does this exsit..
mrrr
ne-a dat de facut o scrisoare lunga ..de dragoste in fraceza...ea nu stie cine sunt eeeeeeeeeeeeeu???[ nu , se pare ca nu..aa si ca mi-am amintit cine spuneai ca esti ?]
mrrr ma rog

___________________________
lucruri care iti fac ziua mai buna :

"xim: hooold your horses! oameni buni [ a se remarca folosirea remarcabila a romenglezei..] !
betty : hee hee [ cu vreo 10 metri inainte
urmatoarele descrise se intampla in 30 de secunde: spune ' he he' si dispare subit ..la inaltimea ei e cam greu sa-ti imaginezi ca s-a lasa asa de repede pe vine. poporul incepe sa rada..rade furtunos. ximul este nedumerit si se apropie.. betula cazuse alunecand pe noroiXD ..luan o mana de noroi ca sa duca acasa sa aiba si ea .
urmara 30 de minute de ras cronic..in care ximul a ras mai mult singur daaar asta e alta problema :D

si

omul amuzant de la metroou care impartea pliante zambind si spunand ' multumesc/ mersi ' fiecarei persoane care lua un pliant. nu am mai auzit oameni spunand' mersi' pana acum ... nu cand imparteau plaint e:))

asa revenind la betty ..am s-o qoute-ez" ti-o mai iei si tu cate-o data "

__________________________________
daaa cam asta ar fi pana acum ..no mood swings..poate doar una mica ..la inceputul orelor..juca ximul incantat carti si nu se supara ca este batut chiar fooarte jalnic..si dintr-o data se ridica furios si isi muta toate cartile si ghiozdan si tot in alta banca pt ca cheile ii fusesera daramate - din greseala- pe jos.. s-a calmat apoi imediat XD







edi at 9 p.m : acum tema la franceza
Dear MRRR,

Now, I know we have not gotten to really know each other all that long and there is a little bit of an age difference between us, but I do really like you. You are a very special guy.

There is so much about you I see that I know most girls don't see. They are all looking at you for your body. But Honey, I am telling you, that is not what I am doing. There is so much more to you than that.

I have liked you for a very long time now but just never had the guts to say it to you. Well, that has all changed now. I am going all out and I am going to say it all. I really care a lot about you, and I would like to be a lot more then just friends. You mean so much to me.

I mean, just seeing your cute little smile when I am having a bad day just makes the day seem not too dim. Or just to have you give me a hug makes me all warm and tingly inside.

Just to see your smiling face brightens my darkest day. So, Hon, what do you say, would you like to give it a go?

Love Always ,xim
si acum franceza


Chers MRrrrrr[ cu rr in franceza] ,

Maintenant, je sais que nous n'avons pas appris à vraimentconnaître les uns les autres tout ce long et il ya un peu d'unedifférence d'âge entre nous, mais je ne vous le souhaitez vraiment.Vous êtes un gars très spécial.

Il ya tant de choses sur vous, je vois que je connais la plupart desfilles ne voient pas. Ils sont tous en vous regardant pour votrecorps. Mais le miel, je vous le dis, ce n'est pas ce que je fais. Il yatellement plus à vous que cela.

Je vous ai aimé pendant un temps très long maintenant, mais tout simplement jamais eu le courage de vous le dire. Eh bien, tout cela a changé maintenant. Je vais tout et je vais tout dire. J'aivraiment beaucoup de choses sur vous, et je tiens à êtrebeaucoup plus que de simples amis. Tu veux dire tellement pour moi.

Je veux dire, de voir votre sourire mignon quand je suis dans un mauvais jour est tout simplement le jour ne semblent pas tropfaible. Ou tout simplement de vous me faire un câlin me fait tout chaud et pétillant à l'intérieur.

Juste pour voir ton visage souriant illumine mon jour le plus sombre. Ainsi, l'hon, que dites-vous, souhaitez-vous lui donner un aller?

Amour toujours, xim


__________________________________


edit 5 minute dupa scrisori =)) : am gasit asta XD neechan poti sa razi acum te rog chiar

Dear (Insert Name Here),

I'm writing this and leaving it where you'll find it. It's not that I wouldn't like you to know who your secret admirer is, it's just that I'm really, really shy. I'm also afraid that if I tell you who I am, you'll reject me or laugh at me. So for now, I'd just like to admire you from afar. Admiring you isn't hard to do. You're the most attractive (man/woman) I know and no one in (insert place) can hold a candle to you.

You're the bright spot in my day, (Insert Name Here). I think I could almost say that I love you. Yes! I will say it. But I'm still not brave enough to tell you. Maybe, after I've worked up the courage, I'll ask you out for a drink or a meal. We could meet at (insert name of restaurant) and get to know each other over a long, leisurely dinner. Maybe if we were sitting across the table from each other, I wouldn't be so shy and would be able to tell you how I feel. And you could tell me all about your life -- your hopes, your dreams, your goals.

If we could meet, I'd be able to tell you all the things I love about you. I love the way you (insert behavior here) even when other people don't (insert behavior here). I love the way the light shines on your (insert hair color here) hair and the way your clothes are always so (insert adjective here). You're perfect and I'd love to be the lucky (guy/gal) who wins your love. If only I had the courage to tell you how I feel.

Until then, I'll just have to stay,
Your Secret Admirer





__________________________

azi am facut abuz de pozeXD


3 comentarii:

  1. grrr ximul isi cere scuze pt cuvantul urat din poza X_X....... =///////////////=

    RăspundețiȘtergere
  2. neechan, aveai dreptate, chiar am ras.
    si m-am gandit exact la ce te-ai gandit tu ca m-as gandi eu. adica la D........... nu comentez mai departe :D

    neechan, stiu ca o sa ma omori, dar pur si simplu nu ma pot abtine sa nu rad. este scrisoarea perfecta si atat de reala si daca nu ti-ai fi dat seama si tu de asta, nu ai fi facut comentariul ala in legatura cu mine :> asta inseamna ca ti-ai dat si tu seama ;))
    muhaha neechan.

    aishiteru :X
    ave, jashin-sama !

    RăspundețiȘtergere
  3. =)))))) haide neechan vezi :)) sigur si hachi o sa rada daca o sa vada :)))))

    RăspundețiȘtergere

aaa aici nu e de obicei nimic :