luni, 7 februarie 2011

...

am stat si mi-am analizat situatia. pariez pe orice ca dupa 40 de ani o sa am probleme de inima si pierderi de memorie... probabil o sa incep sa nu mai interactionez deloc normal cu lumea. nu ca acum as face-o cum trebuie

un cuvant => schimbare de stare. uneori chiar radicala....
uneori poate doar ceva ce pare. acelasi rezultat. nu e ok iti spun ...
stii, cu toate ca realizezi ce ai de facut ..si cu toate ca creierul stie ce are de facuta si poate controla situatia..nu are rost daca nu este si bateria de acord cu tine..acum sincer ... nu nu e corect cu toate astea pot inca sa am speranta ca o sa fac bungee-jumping si sky-diving fara probleme ..in schimb nu ma pot asigura ca voi iesi bine dintr-o situatie elementare de raport a doua persoane in car euna isi sustine punctul de vedere si cealalta probabil intra in panica.. [ referindu-ne la persoane pe care le cunosti si cu care nu ai vrea in nici un caz sa intri in conflict nu pt ca ti-e frica de ele ci pt ca ti-e frica ca nu vor mai fi deloc ]
daa.. mi se pare atat de idioata toata constatarea incat imi vine sa o sterg..
stiu deja ca am probleme de percepere si intelegere a mesajelor obisnuite ..o problema fiin aud intreb ' ce?" pricep ce a spus spun " aha ai dreptate / - raspund la intrebare -" inainte ca respectivul sa repete ce a spus. apui sunt ticuri fixate pe creier legate te oameni si altele..nu e prea mult deja
mrrrrrrrrrrrrrr si situatiile normale in care ar trebui sa intri in panica sau sa te manifesti asa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :