miercuri, 9 februarie 2011


vedeti asta ? uu fiti sigur oameni buni ca peste 10 ani nu o sa-l mai vedeti .. NU NU NU NU ...
acest BARBAT puternic , " inteligent " , " artist " ...misogin.. va muri ori de o boala banala ori omorat de nevasta-sa ..sper sa fie cea din urma . sincer
urasc cand cineva face face asa ceva !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
daca nu-l omoara nevasta-sa ..si o sa aflu cine este poate o sa-i fac chiar eu o vizita XD . jashin-sama va fi multumit . chiar foarteXD
dar , serios vorbind imi venea sa distrug monitorul cand am vazut asta.. grrrrrrrrrrrrrrr
DE CE * cuvant urat* NU PUTETI SA VA ACCEPTATI UNII PE ALTI MURITORI IDIOTI CE SUNTETI????? ce-ar fi daca ar veni o dictatoare XD ..[ pacat ca hitler nu a fost transexual ] si i-ar pune pe barbati sa munceasca ca niste sclavi ar fi bine[ fara mancare , apa ..si si torturati non stop [ hmm ar fi bine?.. nuuuuuu normal ca nu ar fi pt ca [ cica] sunt si ei oameni ..adica...lasa..

doar ma calmez..si atat




4 minutes later : okaaay..gata search pe google si am aflat ca tipu' e actor..sper sa fi fost doar o ..o chestie dintr-o pesa sincer..chiar daca nu ma incanta dici asta .. s-ar putea...sa fie o piesa de teatru despre hitler..la un moment data pare o compartie intre femei si evrei deci.. ma rog .. daca cam asa se spune ca genadea hitler...hitler a scazut in ochii mei ..
ma rog ideea e ca m-am calmat[ moodswing vedeti ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :