luni, 7 februarie 2011

arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ..sunt pirat

mwhaahhahaha am stat pt prima oara de serviciu pe scoala si nu a afost chiar amuzant ..inafara ca am inteles cum se joaca poker.. esi asta ceva
he he am inceput [ cred] semestrul bine...
vooooooooooooodie
houyhmhnms
blablablablabalbalabalablevsjaa

asta e pt ca mi-era dor sa scriu dar acum n-am idei..aveam ieri . nope nimic inteligent , nici macar normal .. blablablabla
am inceput manga mars..si culmea imi place ..e ceva neregula aici


_____________________________
cred ca o sa fac ceva idiotic..nu stiu de ce dar asta cred pt ca in cap imi pluteste o imagine haioasa cu o tipa cu zambet tamp pe chip..si imi da impresia a o sa fac ceva tampit XD lets seeXD
_____________________________________
jdcshuifvhoarkukukgjyfdtkukukguhjrgdtewbbjdjijduegfhfvbsjskjkp k-p edhfgfdhsjn
mrrr ..mrrr peste tot..nu chiar dar ii simt prezenta XD cu tot cu caciula . e mocirla.

gaaaaaaaaaaaaaata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :