marți, 1 martie 2011

trouble

nevershoutnever pe fundal. intotdeauna. sau macar aproape

ah.. mi-e mila .. atatea martisoare de cumparat . mi-e mila de ei.

______________________________ ____ ____________

xim gasit 2 persoane pe care le place. 2 chiar:)) 1. clasa de lucia tipa mica si vopsita roscata

2. clasa de teo , diana ..care stie ruseste XD

nomnomnom .

grrr ximxim

_______________________

draga xim ,

cum e la 26 de ani ? uu cred ca si sper ca ai trecut printr-atatea.. salutari de aici din trecutul tau . cum o duci ? sper ca nu chiar in linie dreapta ..sincer ar fe dramatic.

ai reusit sa tai ceva din toata lista pe care urmeaza sa o fac ? si sa nu iti sa adaugi..cu fiecare lucru taiat cel putin un lucru adaugat Xd regula de xim

ce-ti face mata* pisica* ? spune-mi te rog ca nu o cheama gigel ...

ai reusit sa intri la o facultate care ti-a placut macar un pic sau.. maica-ta ti-a ales si facultatea? ... mi-e mila de tine sincer.. cum ai terminat-o bine? sper..nu vreau sa ma faci de ras . sa-ti aduci aminte ziua in care ti-a scris asta : era 1 martie.. ziua in care ai auzit " e prea hardcore pt liceul asta "<- niste tipe din viteazu despre un anumit ciornei ..vezi blogul miroase a capsuni arse ... vorbeau despre cum a fugit de acasa[ cls a 12-a ] si ziceau ca nu suporta cum toata lumea sta si barfeste despre el .. asta a spus raluca cred XD dar ele ce faceau mai exact ..nu cu acelasi patos dar..

adu-ti aminte ca trebuie sa iei legatura cu ariana sa vezi daca a progresat cu provocarea.. mai are doar 10=15[ de cand tu primesti scrisoare pana expira temenul ]. nu uita !!! ai promis . eu sunt sigura ca nu va reusii..dupa cum am vazut ca reactioneaza in fata lucrurilor noi venite brusc ..dar o lasam sa-si bata capul . in primul rand nu stie exact ce -ti cace tie mintea ..dar lasam asa XD

cum sunt kai si jimmi ? spune-i lui jimmi sa fie mai sincer XD o sa aiba doar de castigat

in cazul nefericit in care ai intrerupt legatura cu senko sau hachi fa bine si MACAR da-le un mesaj sa le spui ca ti-e dor de ele / iti pare rau / ti-am amintit cum era atunci .. poate totusi nu lasi toul in pom...

niciodata dar niciodata nu uita de nimeni.. ar fi dragut sa continui sa-i scri scrisori budincii XD si ar fi dragut lu aiko sa-i dai un desen ..poza.. chestie ..ceva care sa incapa in ramam aia macar o data pe an XD

daca ai mai tinut dupa liceu legatura cu vreunul din colegii din liceu poti [ iti dau eu voie] sa iesi cu ei in saptamana dupa ce ai citit asta ...XD si presupun ca de miha si de ana nu ai uitat . nici de bianca nu ar fi trebuit sa uiti .. [ chestia roscata cu care te-ai inteles destul de bine in a 9-a ] oh si vreau sa stiu ..sau ma rog nu eu ..dar ii poti trimite urmatoare-i o scrisoare cu ce s-a intamplat si daca sa intamplat ceva Xd stii la ce ma refer .

revin si ma repet NU UITA mesaj /telefon / scoica/ sau ce o sa fie atunci ma rog ia legatura cu hachi , senko , lucy si lora . va dau voie sa va intalniti la unirea de dragul vremurilor bune :))

NU UITA : mesaj / scoica/ pergament pentru aiko si budinca si bianca XD tot de dragul anului meu actual .. si iesit macar o data XD

NU UITa scriei un mesaj xim viitorului XD eu o sa-i scriu si eu dar nu-i acelasi lucru Xd buh bye ..see you in 10 years [ sper ca ai vazut macar o data SUA japonia , germania , anglia , norvegia, suedia , olanda si rusia.. daca nu ai putea sa te otravesti de acum ..sincer ]


cu virgula xim



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :