miercuri, 16 martie 2011

kelly family


nom. azi un nom cu par cret si saten deschis . vreau si eu .

parul de xim cred ca va fi lasat sa creasca. o sa creasca. si o sa fie ondulat . o sa-mi iau haine hippie si o sa fug de acasa . o sa am un saculet colorat cu cateva chestii si o sa calatoresc prin lume pe jos. nu o sa detin un telefon mobil . o sa sun o dat ape saptamana pe cineva ..niciodata aceeasi persoana sa vada lumea ca mai traiesc si o sa am un caine mare. poate o sa-mi cumpar si o mandolina ..sau poate chiar o chitara si o sa invat sa cant la ea. sau poate o sa port o orga in spate ca sa-i multumesc pe oamenii care intreaba "ce ai in husa un pian ?"

___________________________________

o sa-mi iau cate o carte in fiecare saptamana si o sa folosesc nume din carti cand o sa ma cazez la un hotel . sau poate o sa am o rulota :-?

____________________________________________

____________________________________________

____________________________________________

contrar viziunii ximice mai sus prezentate avem si alta viziune: un xim in costum . trist . care merge la serviciu si care se intoarce obosit seara acasa . asta e trist .

___________

mai avem si viziunea cu un xim abia scos din facultate . facultate neterminat aintrerupa chia in ultimul an . un xim amuzat si aiurit care se agata de lucruri triviale[ cuvant inteligent ] . un xim care la primul impuls isi vinde masina si pleaca in vacanta . un xim care-si da banii pe cadouri fara motiv trimise atunci cand se simte trist . un xim care cand vede ca apar stelele isi ia camera de filmat si fuge pana la cel mai apropiat camp/deal unde nu-i absolut nimic inafara de iarba si adoarme privind stelele . un xim care in ziua cu examene se trezeste nestiind in ce zi este , da drumul la muzica danseaza pana alarma de pe telefon ii spune ca are examen la astronomie .

____________________-

avem si ximul vanator . vanator de amintiri . amintiri in care el nu apare niciodata . poze cu oameni . filmulete cu oameni . inregistrari cu oameni . si un xim scriitor de scrisori . un xim care pe toata durata calatoriei cu trenul prin rusia scrie scrisori si deseneaza . asteapta sa aiba colegi de compartiment amuzanti si ii pune sa ii la se o amintire . un xim care ar renunta la tot pt tine . sau pt el sau pt pisica .

____________________________

ora de mate ,test . xim se uita pe pereti .

prof.:'albert ce faci acolo?'

xim:' ma gandesc la unu, doamna '

colega de xim : ' doar la unu ? era dragut ? '

____________________________________

ma doare glezna .cred ca am scrantit-o . sad .

______________________________

descoperire ximstifica : xander = kai + jimmi . asa se explica . adica . par/ochi de kai , comportament combinat . el are deci doar doua personalitati . xim are 4 XD

Un comentariu:

  1. eh, doar la unu ? :))) la vreo doi-trei asa ;) =)))))
    btw imi plc viziunea k ximul abia scos din facultate :-? imi aduce aminte de un film ... da' nu.mi vine in minte la ora asta km se numeste :d

    - nema <3

    RăspundețiȘtergere

aaa aici nu e de obicei nimic :