duminică, 20 martie 2011

going back

oboseala iti itra prin oase . se depune si si si te chinuie in somn.

lipseste ceva . de fapt mai multe.... dar ceva imaterial .

reinstalat windows. pierdut tot ce avea la favorites si in opera si in safari si in mozilla ... poor xim

nu te astepta sa fie mai mult de atat. nu are chef sa scrie mai mult .

________________________

vecinii de jos ,

daca aseara am spar ceva din balconul vostru cand am aruncat cu yoyo-ul cu biletul ma scuzati...dar cineva trebuia sa va spuna ca degeaba dai chitara pe distros si atingi cate o coarda..nu o sa cante chitara singura... XD - macar atat am priceput si eu de la hachi :)))

______________________________

chiar lipseste ceva . nu stiu ce . poate ca doar mi-e foame. sau poate ca r trebuie sa ma in intorc in camera sa ma culc. / ma streseaza :) asta la mess . o sa pun din nou ...ah lasa oricum de scriu eu asta aici .

_________________________

chiar e nevoie de o vacanta .

sau de o zi libera . libera de orice ..numai sa nu dorm si atunci , ca o irosesc.

_________________

in viitor pun pariu ca nu o sa mai existe telefoane. oamenii o sa aiba un dispozitiv permanent in ureche..o sa poi sa-i suni oricand ..o sa vorbesti cu oricine de parca ar fi acolo langa tine . si nu o sa coste . daca o sa fii destept o sa ramani la telefon. macar poti sa mergi la baie fara sa fii deranjat pe veceu.

si o sa aiba muzica pe chestiia aia introdusa in ureche :)) atunci vor avea u soundtrack. pacat de ciripitul pasarelelor si de zgomotul masinilor :))

______________________

go and . punct

______________________________

cine are nevoie de droguri cand avem oameni ? xim nu .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :