luni, 30 ianuarie 2012

leftovers

pun ideile si poate abia apoi le dezvolt:
  • cunostintele conteaza mai mult decat IQ-ul
  • ii pretuisti pe cei care vrei si nu pe cei care trebuie
  • samuel larsen in glee. asta ar putea fi un motiv[ foarte bun] ca sa ma uit si eu
  • 'breaking the habit' in capul meu.

asa.
  1. azi am descoperit ca am decazut foarte mult. trebuia sa fac ceva standard, nimic special si totusi nu am putut. avand in vedere ca fac un liceu economic, ceea ce trebuia sa stiu era de nivelul cunostintelor generale. dar nu a fost numai asta: nu am stiu sa explic ' nirvana' si sa localizez Evul mediu pe axa termporara. decad.
sunt destul de narcisista incat sa spun ca am un IQ ridicat. Degeaba, inainte acesta era sstinut de o gama destul de variata de cnostinte generale, care acum tind spre multimea vida. pacat.


2. ma gandeam la oameni din jurul meu. sunt cateva persoane, care ma ajuta constant, oameni de la scoala, carora nu le acord atentie. azi am auzit ca acestea se refereau la mine ca la 'o prietena foarte buna' . nu am realizat pe moment. imi pare rau ca nu le pot spune acelasi lucru, cu toate ca am ajuns sa tin la ele. multumesc
persoanele la care ajungi sa tii sunt persoanele la care vrei sa tii. e foarte putin probabil sa tii la o persoana exact in acelasi mod in care ea tine la tine. se poate ajungi sa tii la aceasta prea tarziu, cand ceva a disparut.

3. LUUUUUUUUUUUUUUUUUUMEEEE, LUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUME! am primit acum 2 minute frumoasa veste ca Samuel Larsen va aparea in Glee. Hooooraay. The Xim acapareaza Glee. sa nu exageram... dar, da ne apucam frumusel de Glee. poor Supernatural, depasit de atatea. momentan are intaietate The Mentalist si Sherlock[ pe care, spre rsinea mea, nu l-am terminat] si Lie to me[ ocazional]

4. Imi tot umbla prin cap ' Breaking the Law' Judas Priest. dar de fiecare data cand voiam sa spun 'Breaking the Law' iesea 'Breaking the Habit' si e ciudat, pentru ca nu stiam [ pana acum 5 minute cand am dat 'search ' pe Youtube, niic o melodie Breaking the habit. Probabil am auzit pe cineva, candva, ndeva, vorbind de melodia asta, sau in trecere am dat cu ochii peste ea.
So, here it is : Linkin park's Breaking the habit. e genialaXD
chiar putin hipnotica, fundalul muzical imi ramane in cap.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :