sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Blue memories. Collision

Imi aduc aminte de bicicleta verde. Si de roaba. Nu le-am uitat* zambet trist*.Sper sa nu le uit.
Imi aduc aminte de diafilme.
Unul din lucrurile care a provocat schimbarea a fost si asta. Daca voi nu plecati, nu as fi fost asa.
Te-am visat azi-noapte. M-am certat cu ei si l-am spus ca vin la tine. I-am povestit lu' mami azi visul. A spus sa nu fac asta niciodata.

Vad totul in culori calde. Au fost vremuri dragute, asta e motivul.
Si imi aduc aminte de mancarea de atunci. Si de vremea de atunci:
  • aveam zapada de 1m si ceva ...nu ploaie in iarna
  • toamna era toamna, cu vant, frunze zburand si ploi
  • primavara ieseau ghiocei..nu in decembrie.
Era atat de usor pe atunci. Mi-e dor de voi.* zambet sincer*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :