luni, 2 ianuarie 2012

sugar, we're going down

ne invartim putin. si apoi ne jucam putin. si apoi eu ies afara pentru ca sughit. si apoi aud parerea unui om. amuzant omul. si apoi intru in casa, cu o parere usor diforma.si apoi ma duc sus in pat. si apoi vorbesc cu senko. muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuult.

apoi am un gand amar si o parere si mai diforma. pacat, nu ?

apoi vreau un timp acasa. vreau aer.

si mi-am luat si plimbarea de dimineata[ora 2 dupa-amiaza] prin parc. o sa fie un an bun, iti promit.[ mda, promiti cum ai promis tu multe.]
____________________________________________________

chiar vreau rulota. is it so wrong??? stiti cu totii ca aceasta intrebare nu este aici. dar imi place asa de tare sa fac astaaaaaaa


buh-byee!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :