miercuri, 18 ianuarie 2012

Nu suntem imuni la schimbare

Cred ca o sa ma specializez pe subiectl asta, serios. Dar nu te zgandara putin ideea asta?
Altii cum pot ?Nici ei nu pot, ei doar pastreaza aparentele si tu nu ai nevoie sa faci asta.

Pacat ca schimbarea ataca tot, as fi vrut sa-mi pastrez o parte din imaginatia pe care o posedam ulterior. Urasc cuvantul ulterior, si nici nu sunt sigura ca il folosesc cum trebuie, dar mai conteaza? Oricum astia schimba gramatica anual.
_______________________________________

Incepe sa imi placa ce vad pe strada. Nu ma refer la idiotii care se revolta.Nu am nimic cu ei, pentru ca, in materie de politica si actualitate, cunostintele mele sunt nule.
Imi plac oamenii din ce in ce mai mult. Ii vad din ce in ce mai expresivi.Poate ca erau si inainte dar nu voiam eu sa-i vad.

Printre altele, as vrea sa ma specializez si in oameni. In oameni expresivi, cu toate ca oamenii care se exteriorizeaza putin imi stranesc interesul fara sa vreau. Au un ' ceva' ce ii face sa-mi para altfel, amuzant nu ?
Don't need a reason don't need a feeling
Cold discussions, conversations
Fill this room right up to the ceiling
With your rumour

People talk aloud
Passing through the crowd
Talk, talk, talk is what you do
Carry on that way
I don't care what you say
Cos life is short and that's a truth



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :