sâmbătă, 28 ianuarie 2012

if you ever leave me baby, leave some muffins at my door


nu stiu cum sa incep sau poate nu stiu cum sa formulez. vreti ideea bruta?

din masina, oprita la stop, am vazut un batran, cersetor fara picioare de la genunchi in jos traversand. nu era prima oara cand il vedeam, dar mi-a cazut privirea pe el gandindu-ma cat de trist e sa fii asa. am exclamat 'ce trist!' si mi s-a raspuns cu 'ce?'. le-am spus ' uite!' si le-am aratat bietul om. nu-l observasera. au chicotit amuzate, asa ca pe un ton glumet le-am spus' am si e un moment tragic aici, si voi il distrugeti!' . mi-a spus ' asta nu-i drama' apoi a faccut o pauza in care a descoperit ca s-a deranjat betonul' mi se strica bretonul' a exclamat una dintre ele .' acum asta este o drama' a spus cealalta in gluma.
stiu ca glumeau cand au spus de breton, ele nu sunt asa dar nu glumea cand au vorbit despre omul acela. raluca a disparut, in incercarea ei de a ajunge o extrema a fost inlocuita de o chestie superficiala. te rog, teo, sa nu ajungi si tu asa.

___________________________________________

acum partea draguta a postului.

  • ma simt foarte bine in ultimul timp
  • trebuie sa vad tot sweeney todd[jcb]
  • mi-e foarte lene
  • olimpiada la mate pe scoala a picat cand eu eram intr-o pasa proasta asa ca nu sper la ceva* ras *
  • abia astept sambata viitoare, omule!XD
  • neechan, nu ti-am auzit glasul de un car de ani. mint, dar cam asta simt acum
  • incet, incet renuntam la mess, si la orele de calculator. pot sa traiesc si fara XD e dragut ca momentan o fac de buna voie
  • tsubomi-chan,said jimmi, is that true? jimmi abereaza. dar mie mi se pare ca axa mea de rotatie se departeaza si de tine. imi pare rau, promit sa ma intorc.
  • o bulina pentru nevs. 'give it a go' doar daca vrei. stii ca ideea nu ma deranjeaza, eu am doar semne de intrebare in privinta persoanei.
  • voi fi atat de hippie si happy incat o sa se reverse iubire din mine. o sa va las sa faceti ce vreti din mine daca stiti ce sa imi dati la schimb. asta peste 12 ani * ras*


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :