sâmbătă, 21 ianuarie 2012

hetros



poate ca nu incep sa ma detasez, din contra.

starea mea de rulota[ eram sa spun gondola] va evola usor, usor pentru ca nimic nu scapa schimbarii. si va atinge faza suprema, faza Hetros.
Momentan sunt lucruri care im displac, poate chiar le urasc, dar cu timpul le voi accepta si pentru ca mintea imi merge intr-o asemenea directie, le voi accepta usor. Apoi nu vor mai fi lucruri care nu-mi plac, vor exista doar lucruri favorite si lucruri. Si poate ca intr-o zi imi va placea totul.Nu voi fi nevoit, ca om, sa-mi fac griji pentru ce vro spune altii, pentru ca oricare va fi reactia lor imi va placea. Totul va fi atat de bine. Assta e pierderea personalotatii sau inlocuirea ei?

_____________________________
Azi, Laura. Laura are doar 2 variante pentru ca ea este o extrema: va fi acceptata asa cum e[ aiurita, idioata, fumatoare inraita si dubioasa] si va ajunge mai sus de cat multi sau isi va rata viata. Ana sustine ca varianta 2, eu tind sa cred ca prima. Oamenii ca ea au noroc.

Nu cunosc pe altcineva cu tendinte de 2 variante. raluca prin comportamenul ei asimilat de la altii, devenit semi-excentric ar tinde spre 2 variante, dar nu pentru ca asa e ea, ci pentru ca vrea. Si pentru ea oricum prima varianta e mai plauzibila: 1 milion gasit pe jos, nu stiu cate zeci de pastile si scapat fara pedeapsa, casigat procesul tinandu-ipartea lui Ion[ ion] . mai vrei mai multe?

pentru mine nu vad variante, cum nu vad nici hobo din strada. as spune ' varianta soarelui ' dar suna dubios si inca nu ae vreo semnificatie.

_________________________


choose one !


please, reinstall your mind
and press any key




7 billion ways to live - choose one

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :