joi, 3 octombrie 2013

' you got me spinning round and round'

Cu greu mai suport despãrţirile tale brutale! De ce mã torturezi aşa ? Tu nu înţelegi cã în astã relaţie suntem doi?!

La început mi l-ai bãgat pe gat pe Morpheus, acum, când a început sã-mi placã compania lui, îl alungi aşa? Cine te crezi ? Cu greu dau de el în timpul zilei...
ştii, uneori îl doresc mai mult pe el ... e mai dulce, mai cald...

Uh,  eşti asa categoric! De câte ori nu te-am implorat ' Hypnos, mai stai! Am eu grijã de restul!' ? Dar te-ai ridicat furtunos din pat şi ţi-ai luat tãlpãşiţa...

Adu-ţi aminte de zilele de vara ! Amândoi stãteam tolãniţi în pat, privind ferice la dulcele Morpheus. Tânjesc dupã zilele  în care aveam atenţia ta pânã la orele amiezei. Vreau sã fi mai mult aici!

Ori spune-mi 'Gata! mi-a ajuns' şi mã voi retrage...dar ştii cã nu pot supravieţui fãrã tine... Morpheus nu-mi ajunge, el nu te va putea înlocui vreodatã...
Mai rãmâi puţin...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :