vineri, 4 octombrie 2013

Cadrul 7 dubla 1

Din micutul meu colt de lume am vazut multe lucruri. La inceput neclar si timid am bajbait prin intuneric. Incetul cu incetul am prins curaj si am deschis larg ochii. Lumea era imensa, imi depasea cuprinsul ochilor. Se intindea infinit la stanga si la dreapta mea, capul nu-mi permitea sa il dau pe spate, indeajuns sa urmaresc pana suus de tot.
Dar tot mi-era neclar. Si ma simteam si singura... 
Odata am cunoscut un imbold puternic. Locuia departe de mine , dar ii simteam energia vibrand pana aici. Mi-a consolidat increderea cu rasul ei. Ea era un nucleu de povesti, vointa si pasiune. Pana si certurile ii erau pline de patos . M-a invatat sa Vreau. Si nu numai sa Vreau, ci sa Stiu ce Vreau.
Niste ochi cunoscatori te luau cu asalt. Ei stiau Ceva. Erau largi, orientati catre viitor. Ei se luptau cu timpul, spatiul si suflul nostru ratacitor. Cand detii asemenea ochi, Moira te ia in vizor : Tu stii prea mult, vrei prea mult, faci prea mult sau ai prea mult . Asa ca iti ia. Sau iti tranteste obstacole.
Dar pe ea nu au oprit-o Obstacolele. Au incurcat-o , dar nu au oprit-o. Nu o vor face niciodata.
Imi spunea candva cu resemnare in glas ' Mie nu mi se intampla astfel de lucruri , pur si simplu' . 
Asa ca am zis sa o ajut, si i-am pastrat Norocul . I l-am daruit, strecurand chiar o doza in plus, pentru ca merita. Si am asteptat. Si functioneaza. 
 O vad acum puternica, fericita si determinata ca de obicei si mi-e asa draga ! Sa-mi ramai asa, m-auzi?
 
Din micutul meu colt de lume am vazut multe intamplari . Ea a fost aici cu mine sa ma centreze. M-a focalizat, si m-a lasat in pace sa inregistrez ce-mi place. Perspectiva, culoarea sau temele n-or fi ele punctul nostru comun, dar uneori impreuna spunem o poveste. Vreau sa-ti gasesti si sa-ti traiesti singura povestea! Sa-ti scrii un scenariu cum n-a mai fost vazut! Doar reintoarcete din cand in cand , pe platourile pe care filmam impreuna .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :