duminică, 27 octombrie 2013

Constientizarea - I'll always remember you like a child, girl


Mi-au trecut prin cap mai multe afirmatii in rastimpul in care cursorul stationa pe locul unde urma sa fie titlul

  • constienta este cea mai urata fata a realitatii
  • constientizarea este cea mai dura etapa a adevarului
Nu stiu cu care sunt de acord si nici daca una o exclude pe cealalta. Nici nu ma prea preocupa ideea.

Am dat ACCIDENTAL peste melodia prezenta putin mai sus, dar a nimerit la fix:
Azi-noapte am batut strazile Centrului Vechi cu niste prieteni, a fost majoratul lui Bogdan. Ma uitam la ei cum facea glume cu ' sunteti prea minori pentru x ' si radeam cot la cot cu ei, dar eu nu ma simt majora :(

Imi place melodia, imi inspira o stare de siguranta. Ma simt implicata in afirmatia lor certa. Si e dulce, e asa visatoare. E o siguranta de toamna. O siguranta pentru rochite si ghetute. Uh..

Din serbarea ferice a lui Bogdan, la 12 noaptea ne-am comutat atentia pe Sara- 17 ani..infinit. Ne-am imbratisat, ne-am dragalasit, ne-am invartit, am obosit, am zambit, am fost nomazi prin 3 baruri... a fost draguuut.
Am ramas captiva intr-o bucla temporala centrata pe varsta de 17 ani. Poate ca e varsta mea emotionala sau poate ca peste ani imi voi da seama ca ceva de atunci a fost vital existentei mele viitoare sau poate doar ma incapatanez sa raman copil.

Si am sa tot fiu copil! Pentru ca-mi plaaace.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :