marți, 15 octombrie 2013

hei...

Cum ai rezistat 4 ani in liceul ast a? Cum ai supravituit pana intr-a 12a?
Poate era altfel inainte. Oameni mai faini ? Reguli mai lejere? Profi mai obisnuiti cu voi ?
La ce faculta' voiai sa intri ? La ce ai intrat ? De ce te-ai mutat ? De ce filosofie?
Cum e ? ... Cum esti ?

Aah...
Si totusi.... De ce am venit azi la scoala?

Ies pe usa corpului B al liceului, in curtea betonata - cat de anost sa dii sa betonezi complet o curte interioare?- O traversez rapid. Hmmm- Iarna stateai lipid de caloriferul de la parter, ti se vedeau pletele prin geam...
Trecand pe sub corpul C, mi-a revenit in cap toamna aia. Tu chiar pareai a 12a, par si eu de-aceeasi varsta? Tu pareai relaxat, de ce sunt eu as-agitata?

As intreba 'Ce-mi lipseste?' dar nu cred ca ar fi prea intelept...

In curtea exterioare avem pisici. Dar tu stii asta. Sprijinit de bara aia, le urmareai cu privirea.

Mmmm ar trebui sa-ti fac cunostinta cu Sfintele Cartele. Sunt achizitia de ultima ora a scolii, se face coada la validarea lor mai ceva ca la supermaketuri in sezon de sarbatoare... Dar stai , nu-ti pasa. Nici atunci nu-ti pasa, nici acum nu ti-ar fi pasat probabil. Detasat paseai, fara uniforma,pe poarta scolii pe la 12 fara zece, salutand portarul.CUM? Cum reuseai?

Sii revin la timpul actual. Hol.Oglinda.Xerox.Bufet-> SERVETELE. Asta mi-era scopul. Inapoi ! Hol.Curte.Curte interioare.Corp B. Clasa - JEG

Sunt invidioasa pe ceva imaginare? Ceva ce nici macar tu nu ai avut ?


...
Aaa ...stai ! Cine dracu' esti ? Cu cine vorbesc?

Scuze, cred ca te-am confundat cu cineva simpatic cunoscut odata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :