miercuri, 30 octombrie 2013

am tulburat ape

am tulburat ape cu a mea curiozitate
am stricat echilibrul

dar sa recunoastem ca asa ne place !
_____________________________________________

O briza culeasa din paleokastritsa am resimtit azi contempland geamul, apoi la cateva minute dupa am revazut terasa la care am mers in Croatia, apoi am revazut nucul din curtea de la tara, apoi leaganul...
A fost o zi nostalgica. Asa ratacind pe strazi m-am pierdut si m-am regasit de catve ori .

Apoi l-am vazut pe George. Cine-ar fi crezut ca Inamicul meu de concurs din clasa a 4-a v-a pleca in State?
L-am pastrat in memoria mea sub numele de inamic chiar daca mi-era tare simpatic pe-atunci* chicoteli*

Sunt un colectionar.I-am pastrat pe toti frumos in cutiuta mea de amintiri. Ii culeg uneori gingas din micutul cufar si ii lustruiesc si atunci ma loveste dorul. Dorul de... sigur nu dorul de ei...ci dorul de ideea pe care ei au nascut-o in mine.

Va multumesc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :