vineri, 28 octombrie 2011

this time around


"oricat te schimbi incearca sa nu iti pierzi imaginatia si ideile ciudate si mai ales mintea baka! daca pierzi vreuna din astea nu te mai cunosc~"

sper sa mai conteze asta si peste ceva timp .

______________________
disecam subiectul " cat urasc schimbarea" . hai s-o luam sincer
grrrr urasc schimbarea .
"mereu zici asta si mereu te schimbi"
chiar urasc schimbarea? poate ca da, din anumite motive, din cauza oamenilor. daca m-as schimba doar eu , sau daca s-ar schimba doar altii as fi ok cu ideea, dar asa nu-mi place.

nu-ti place deloc schimbarea de acum ? spune sincer. e blogul tau
chiar e blogul meu. si pentru ca e blogul meu sustin ca scriu ce VREAU pe el.ce vreau ,nu ce TREBUIE ...oare?

nu stiu. a ajuns sa-mi placa uneori..si uneori imi pare atat de rau.




blogul meu blogul meu .[ ce incerci sa faci aici ? sa te convingi ca inca iti apartine ? mori .]

_______________________










ma mananca talpa. nu stiu in ce ma costumez la halloween , nu mi-am facut tema la japo , nu am invatat la astro. ma doare spatele si cred ca o sa-mi puna corset in curand...
voi stiti care e diferenta dintre soseta si ciorap?

________________

cand exagerezi si tragi prea tare de imaginatie. cand te fortezi :

cele 3 fete ale cercului . ting ting ting ting ting tingggg. se vede accenntul?

seze e gata de cuceriri.


am nevoie de o zi departe de mine.

nevadat tan XD

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :