miercuri, 19 octombrie 2011

same direction


A iesit din Mc-ul aglormeat. E atat de frig. Cand o sa ajunga Gabrielle ?

Sunt sigura ca de la Victoriei pana la Romana nu faci 20 de minute…Poate ca ar trebui sa o sun.

Stau sprijinita de un gard , si mi-e frig. Unde este ?

De aici vad pe oricine vine sau pleaca ..

Uite-o ! cine e cu ea?

Venea cu pasi lenesi spre gardul de care eram sprijinita.

‘ Buna Ade ! Ce faci? Scuze ca am intarziat..stii tu cum e trafi………………………………………………………………………………………………..’ea a terminat propozitia normal , dar nu am auzit-o.

Ce cauta el , chiar si in trecere , pe aici? Stiu ca nu e strada mea, sau locul meu dar…

A trecut chiar prin spatele lui Gabrielle in timp ce eu ma uitam fix la el.

Oricum nu ma cunoaste … dar …

‘ Mai asteptam pe cineva? Ca mai avem timp, adica e abia 6 40 si spectacolul incepe la 7. Uh, am uitat sa ti-o prezint pe Marie , surioara mea. ‘ continua Gabrielle aratand spre micuta fiinta , care nu era chiar asa mica din dreapta ei.

Mi-a aruncat o privire pentru cateva secunde , a suflat tot fumul afara lasand capul usor pe spate. Sunt sigura ca nu trebuia sa ma holbez asa la el. Ar putea crede ca sunt nebuna.

Oricum nu ma cunoaste … dar …

Trece usor pe langa noi si dispare in multime. Ce dreduri. Ce blond.

‘ Uite-l pe Casper ,’ am exclamat dupa o pauza de un minute de la intrebarea Gabriellei. ‘ nu cred ca mai vine altcineva inafara de el .

Oricum nu ma cunoastea … “

====================================================================

===============================================================

============================================================

=========================================================

asa , acum pun ceva de-al meu

adica o sa va plictisesc , DA. ma simt atat de bine cand fac asta . BWAHAHAHAH

' i've been watchin'

i've been waiting

in the shadows all the time

i've been searching

i've been living

for tomorrows all my life '

maine eu fac workshop-ul. the xim and the workshopXD

si putin putin putin PUTIN pana la NIJIKON

no sleep

no sleep

no sleep


4 comentarii:

  1. damn nu cred :O nu pot sa cred despre cine ai putut sa scrii :)))) dintre toti oamenii de pe planeta asta infernala tocmai...:| nu conteaza :D

    -yours always, nema :p

    RăspundețiȘtergere
  2. BWAHAHAHA . imi place sa-mi autocomentez

    RăspundețiȘtergere
  3. do i smell narcisism, xim? :>
    -nema

    RăspundețiȘtergere

aaa aici nu e de obicei nimic :