marți, 4 octombrie 2011

sindromul alex

H sufera de sindromul A.L.E.X. nu voi da prea multe amanunte. oricine ar trebui sa stie , insa , ca este o Afectiune Letala. Se manifeste in repetate randuri , cel putin odata pe an si nu poate fi tratata. Sugeram sa va impuscati s-au sa-l impuscati pe respectivul vinovat in caz ca luati contact cu boala.


___________AAAAAAAAAAAAA sttaaaaai am realizat ca am luat si eu contact cu boalaa... ?!?! _ ce fac acum..__

__________________________

nu am scris. nu am pus nici listele de muzica.
  • in chimb am fost la prima ora de astronomie
  • am inceput informarea si mi-a predat bazele C++
  • am trecut si pe la desen
  • m-am inscris la prim-ajutor si supravietuire
  • maine ma duc sa ma inscriu la voluntariat
  • nu stiu cand am franceza
  • mi-e putin somn
  • nu am simtit cutremurul de aseara
  • kadabooooooooooom




____________________


aa schalapadoo^^

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :