duminică, 16 octombrie 2011

Targul de roade 3 bostani

flux redus de ganduri
frecventa foarte ridicata de sentimente
cred ca detectam un nou canal de emisie a vietii. o fi bun?

_________________

______________
suntem din punct de vedere astronomic in zodia fecioara..insa din punct de vedere astrologic in balanta..ce idioti . mai e mult pana la halloween


nijikon in 5 zile. nu am costum ..nu stiu daca vreau sa fac ceva..dar parca. unde-i aeriana cand ai nevoie de ea???
grrr


nosferatu .

________________________
inghetata ximica. ingrediente:
  • un xim
  • frig
  • timp
  • atat
prea frig ca sa gandesc.

ce dragut. publicul canta cu freddie 'love of my life' . vreau si eu sa cant asa.nu , nu ca el. vreau doar sa cant bine si sa pot comunica cu un microfon. ..aia e comunicare intrepersonala sau intrapersonala?

2 comentarii:

  1. emisie a vietiI, xim analfabet :))
    frig, da.
    daca vrei, iti aduc caciula mea de iepure, eu vin cu panda.

    RăspundețiȘtergere
  2. da vreau caciula de iepure
    da sunt analfabeta [ afalnabeta]
    da e frig
    am scris pubicul
    si am scris cominicare. sunt la fel de incapabila ca profa de comunicare. mi-e mila de mine.

    RăspundețiȘtergere

aaa aici nu e de obicei nimic :