vineri, 21 octombrie 2011

the life story of a blue carrot


cat a crescut blogul ala . cand l-ai inceput ? pe la inceputul verii? dar totusi este cel mai dragut nume de pe tumblr pe care l'am vazut

si acum ,DESIGUR, ascult Destiny's child. si am bratara fosforescenta.

eu nu am teme pt blogul meu. am , in schimb greseli gramaticale si cuvinte lipsa, nevoie de un tel . nu tel , ci tel . vedeti diferenta , nu ? nu tel de la telefon ,ci tel , de la telina - celery - .


vodie[ adica vodafone-ul meu] face figuri . dar * lipsa 5 minute* am revenit .


designed for Life . who's life?

cine'i mary blair?
___________________________________________________

maine: negru+negru cu dungi rosii probabi+ rosu + negru + atat?

_________________

imi place ideea [ la inceput am scris cu un sg e] [ ador prescurtarileXD] lui tsubo-chan cu ' memoriile' . as vrea s-o vad scriind despre memoria viitorului.
imi place memoria viitorului, e cea mai prezenta, este peste tot , ne prinde si ne tine bine pana la sfarsitul vietii.
singurii care nu au o memorie a viitorului sunt cei care nu-si pot aduce aminte ce au facut ieri ,, sau alataieri...sau acum 3 luni. bietii.
avand in vedere ca viitorul este un prezent usor schimbat , schimbat de chestii cu care ne-am mai intalnit cumva, candva, asta il face sa nu mai apartina necunoscutului . el apartine imaginatiei.

____________
el e carol , cactusul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :