duminică, 30 octombrie 2011

mi-am rupt ochelarii. mesaj pt prietena de aiko care a scris cartea.


e abia 17 : 29 si s-a intunecat .

ascultam 'the script'

zi lejera...
vreu o peruca, si poate poate .


_____________________________
vreau prajituri ca in visul meu. era toamna , si era ziua mea. cum o fi sa fii nascut toamna?
imi facea prajituri. de ce imi facea prajituri?
apoi...blabla si in urmatorul vis am descoperit ca apartamentul meu e un duplex cu 3 etaje ...intins pe 3 etaje..asta il face un triplex??

si am mai avut un vis, dar am uitat despre ce era:-?
acum revin la fixul meu cu prajiturile.

_________________
mi-am rupt ochelarii si am terminat de citit cartea scrisa de prietena lui aiko.


to prietena lui aiko : Este printre cele mai bune chestii pe care le-am citit, cred....dar nu ar trebui sa contezi prea mult pe ce cred eu... nu prea pot sa zic daca o carte este buna sau nu... sunt mult prea subiectiva pt asta. Dar oricum , mi-a placut foarte mult si mi-as dori sa o pot gasii sa o cumpar si eu. stiu ca nu o sa citesti asta aici:)) da imi place sa scriu chestii de genu' .

acum revenim.
______________
__________________
______________________
____________________
_________________
_______________
_____________________
inainte sa fugi ,
inainte sa zici ceva ,
inainte sa fie prea tarziu
inainte sa fie prea tarziu....

incearca sa-ti revii.

=--=--=--=--=---=----=
ma invart prin camera. incerc sa-mi gasesc gandul . imi zboara parul in parti si ma doare putin capul .
uneori te trezesti dimineata si te intrebi de ce ti-ai pus ceasul sa sune.
nu vrea sa creeesc
nu vreau sa cresc

traiesti cu gandul la ieri
uneori te gandesti la maine
nu vreau
nu vreeeeau

te-ai gandit vreodata si la ce vrea intradevar sufletul tau?
nu .
pentru ca el nu vrea nimic. lasa-l in pace.

2 comentarii:

aaa aici nu e de obicei nimic :