joi, 6 ianuarie 2011

vreau in primul si in primul rand sa ....


...multumesc vecinilor mei de jos , de la 5 . acesti oameni mi-au fost alaturi toata viata ..doar din clasa a I-a i-am si constientizat daaaaaaaaaaaaar ...
acesti oameni imi distrugeau somnul in clasele primare si clasa a V-a cu muzica " zgomotoasa si fara sens " data foooarte tare drumul pe la ora 1 noaptea. poate ca daca nu ar fi avut gresie si faianta prin toata casa nu ar fi fost o problema ..pt ca nu s-a fi transmis asa de tare pana la mine daaaaaaaaaaaar....eh
vecini mei de jos sunt compusi din : o mama - doamna Daniela , care probabil ca are in jur de 48 de ani ..dar dupa aprerea mea in ultimii 10 ani nu am vazut sa se schimbe vre-un pic.. aceastei doamne obisnuiesc sa-i spun Cruella ...are parul blond oxigenat valvoi , este eeeeextreeeeeeeem de slaba si are voce de Cruella ; si doi baieti care si-a descperit talentul de a canta cand eu era clasa a 5 XD
cand au terminat cu muzica muuult prea zgomotoasa pt mine la vremea aceea , le-am fost un copil recunoscator ..dar nu a trecut mult si dumnealor si-au descoperit CEL MAI MARE TALENT AL LOR : cantatul "la multi anii " la zilele prietenilor lor... zile care cuuulmea si le serbau in fiecare sfarsit de saptamana in adorabilul apartament de sub mine.
probabil ca plictisiti ca nu mai puteau da muzica tare[ toti vecinii urlasera la ei ] au incercat , vreodata , sa cante in public si probabil cineva din apropiere i-a mintit ca ei chiar se pricep la asta ... pacat ca de atunci isi ostenesc talentul doar la zile de nastere impreuna cu piretenii timp de o ora in continuu pe o singura melodie... sincer imi pare rau...
hmmm eu nici macar nu i-am vazut pe toti vecinii mei de jos odata..adica Cruella pleaca de acasa cand eu vin de la scoala ....iar pe unul din oameni [ pt ca sunt cu muuuuuuuuuuult mai mari ca mine dar probabil se indura de mama lor foarte ..aaa... fragila ..si vor sa stea cu ea... nu vor ca nu ar fi in stare sau ca au incercat vreodata si s-au intorti smeriti inapoi pt ca nu-stiu-ce s-a intamplat Xd . nu ] [ okaaay nu chiar extrem de mari dar sunt mmai mari ] ,pe care l-am vazut de vreo 2 ori cand vine mort de plictiseala de la facultate presupun pt ca tinea mii de caiete in mana si o geanta pe umar... si cand urcam in lift imi apasam 6 si se uita urat la mine si cobora pe scari un eetaj[ il incurcam intotdeauna cu omul celalat de la 10 ... de ce toti oameni poarta geci ? cum mai vor sa-i deosebim O_O? ]
acum de ce le multumesc unor oameni nebuni care mi-au distrus copilaria cu muzica haotica ? ..pai pt ca acum cand nu pot EU sa dorm si cand aud muzica de jos e mai bine ca nu ma plictisesc... [ am uitat sa adaug ca din clasa a 6 au reinceput cu muzica dar oe volum mai mic..si cu balade ]
acesti vecini , insa, ma enerveaza din cand in cand cu muzica lor pt ca sunt unele melodii geeeniala pe care le pun ..si eu nu le stiu numeleO_O doar bunul simt [ in nici un caz podea muuult prea groasa] ma opreste sa fac o gaura in podea cu iun cui si sa intreb numele melodiei. doar aici aveti de aface cu un gentlexim

acum sa vorbesc si de restul vecinilor ca sa nu se supere . vecina din dreapta . nume de cod: babaciuma [ dat de tata] aceasta BABA detine un veritabil exemplar hidos de wanna-be-caine gri , carliontat si gras , Pufi ^_^ potaia imi distruge pacea interioara mai rau decat imi distrugeau melodiilea alea [ care acum sunt mai mult ca acceptabile] in clasele primare viata.
draga Babaciuma,
eu iti recomand reteta armoniei de xim XD . este foarte simpla
ingrediente :wanna-be-caine
mod de preparare : iei bucata de wanna-be-caine intreaga. o zmotcesti . deschizi geamul. arunci hidosenia [ wanna-be cainele , nu trebuie sa va sinucideti..] si inchideti geamul .
va garantez ca intr-o jumatate de ora ximul va fi fericit si voios ..in special daca ii si vede corpul jos $_$ ..cat despre dumneavoastra veti economisii bani XD

vecina din stanga . aici e mai putin de spus :
  1. va rog vopsitiva... bunica mea arata muuuuuuuuuult mai bine inainte sa moara
  2. educati martoaga de copil sa nu mai urle cand iese in holul blocului..si nici in holul casei..pt ca ne desparte totusi doar un perete mic si dragut
vecina de la 1 . va multumesc pt ca atunci cand jumatate de casa era acasa... si eu imi uitasem cheile acasa si am venit acasa si am batut in usa si am sunat la interfon/telefon/sonerie..nici una nu mergea... si m-ati vazut ca vreau sa ma intorc la scoala m-ati tinu la dumneavoastar pana a venit tati . ooo si sa stiti ca faceti cele mai bune clatite [ si cu greu le intrece cineva pe a lu' tata]

vecina in trening de la 2 . va rog tineti wanna-be-soaricelul ..pt ca caine eu nu-ll numesc.. in casa macar sa nu-l vad..si va sugerez sa nu-l mai lasati prin preajma lu' tata ca s-ar putea sa ramana fara capatana XD ... si si si puteti sa incercati si dumenavoastra reteta armoniei ..pt cat de mica e chestia aia.. si de la 2 mergeXD

aaa si vecini de la 2 "serbanoii" si cei de la sibiu..sunt niste oameni haiosi.. serbanoii se chinuie la varsta lor inaintata sa inveta engleza... si doamna serban chiar a reusit XD

si in rest tuturor vecinilor cu wanna-be-caine le sugerez reteta armoniei..doamnie de la 4 cu lupul.. ii sugerez nu mai dea banii pe mancare si sa-l puna sa vaneze wanna-be -caini .. doar cu cei din bloc s-ar satura pt o saptamana. pe tanti de la opt cu pisica o salut ^_^

aaaa cam atat cu vecinii..cred ca atunci cand o sa stau singura la bloc o sa ma interesez de numarul de hidosenii de animale din bloc... uuu si felicit etajut 7 pt ca e cel mai salbatic [ plante ca in jungla peste tot ]

aaaa un post patetic despre vecini ..daaar mrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr


heil jashin ! schalapadoooo fufufufufufu


3 comentarii:

  1. ._.
    budinca aparatoare de wannabe caini, ii iubeste!!
    gr gr grrr

    RăspundețiȘtergere
  2. vecinii tai sunt mai ciudati decat vecinii mei, la mine pur si simplu urla (si mai aud uneori November Rain cand stau in cada si fredonez "..." am uitat ce fredonez >.<)

    aishiteru.
    ave, jashin-sama !

    RăspundețiȘtergere
  3. uuu 2 comentarii si persoane diferie iiiiiiiiiiiXD
    @ budinca : wanna-be-caini sunt mici si urati ..inafara de aia cu riduri XD
    @ neechan cum sa uiti ce fredonezi ?=)) mrrr

    RăspundețiȘtergere

aaa aici nu e de obicei nimic :