sâmbătă, 29 ianuarie 2011

remember

blogul asta avea ca scop amintirile mele. si de aceea din cand in cand voi mai scapa cateva pe aici.

imi aduc aminte prima zi de scoala. am stat langa 2 andree.. nu am stiut sa le deosebesc tot anul . pe emm am observat-o abia in clasa a II-a ..nici nu stiam ca e colega mea...am avut un coleg geniu [ geniu in adevaratul sens al cuvantului stia fractiile si puterile in clasa I] pe care nu l-a apreciat invatatoarea... s-a mutat din a II-a
prima impresie despre ea a fost gresita. 3 ani am suportat-o . un an am ignorat-o , 2 ani i-am fost a very good friend. jumatate de an am observat-o ..imi pasa dar nu reactionam nicicum . 1 an am ignorat-o . acum am uitat-o
clasa 5 si 6 - schimbare
in a 6 am cunoscut hachi[ de atunci sunt in schimbare]
cls 7 cunoscut senko si lora si LuMa . dar senko e aici necunoscuta care tot opereaza in ecuatii in egala masura cu hachi . cred ca ii voi spune metsuki . o simt mai aproape asa
cls 8 cunoscut aiko
cls 9 cunoscut budinca

__________________________________

am mentionat ca sa nu uit . vreodata.
prima amintire :
emm- ultima banca de la fereastra , codite + zambet larg
vlad[ coleg geniu ] urca pe banca in mijlocul orei de mate [ invatatoarea ne daduse de lucrat 10 exercitii - el le terminase deja. si eru corecte toate] cu o banana in mana si incape sa se maimutareasca ..si se stramba la invatatoare . go !go ! vlad :-? ma intreb ce o face oare
------------
ana- la ziua oanei in cls a 4 ..era tacuta si rece. nu ca ana pe care o cunoastem acum
metsuki ..pe atunci teodora. - am veni la cor cu desene ..si a cerut sa le vada si am vorbit ..am vorbit in pauzele dintre cantece , dupa cor , ne pregateam pt gratz. eram in vacanta dintre cls 6-7 . a veni l aziua mea. si povestea despre tot ce ii trecea prin cap
senko- prima amintire este vocea ei la telefonul lui metsu'chan . era pe role afara cu bogdan..si in timp ce vorbea constatam ca are pauzele mel , intonatia mea si cuvintele mele .. arigatou metsuki XD
aiko- cumparaturi cadouri in cls 8 . era mica tacuta si cuvantul in mintea mea ar fi scurta :-? sau concis
budinca- parc anul trecut cred ca era un targ de carte . mihbarcaRaiko..si budinca pe mal . creatura linistita .. ce statea si privea .
xim- prima amintire ar fi cand ximul si -a pus bazele ximnizarii. cls 6 o zi inainte sa-i spun lu mets'chan sa vin al aziua mea. eram pe leagane cu irina . daa si zicea ca metsu'chan seamana cu.. nu NU chiar nu seamana ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :