miercuri, 19 ianuarie 2011

omgftwalneeugdcdfhgjscvhikdfjvglgjfi


pisoi. nu nu animal..nu de data asta ...
e dulce..oare? asa zice bee , si nehotarat usor.. mrrrrrrrrrrrrrrr


gackt e nascut pe 4 iulie mwahahahahhaahahahahahahahahah


era vorba de caracteriza si impartire pe grupe dar mi'e lene:))

muult somn cat mai mult...am nevoie.
si teste importante in fiecare zi... media nu va fi peste 8 50 cu siguranta...
ce scadere ...[ e patetic stii , nu ? iti plangi de mila chiar degeaba ca nu e vina altcuiva decat a ta.. jalnic..de data asta] de la 9 70..la asta[ tu chiar nu intelegi romana, nu ?]

"what a stupid pigeon !" joc de pe facebook amuzant de car efac abuz..

trebuie sa gasesc ceva bun si inteligent de citit..chestiile alea doua mi-au distrus aproape tot ce cladisem in 2 ani , am vrut sa spun mi-au aproape distrus .. nu e chiar asa de usor sa distrugi ceva facut de xim ximselfXD

uite : singur/sigur ..diferenta e o litera ..numai ca singur cuprinde in el si sigur..pacat ca nu la toi e asa

nevoie de alte culori . culori de desen si de viata

si un nou fundal sonor...pt scoala de la inceput imi trancane aceeasi muzicuta plictisitoare pe fundal si NU MA AJUTA.deloc... vreu ceva ca .. winter- joshua radin sau ca you slut you ..e nevoie de personalitate pt orice..
aici lipseste


____________________________________


mai stii in ultima zi de scoala am venit la tine. era cald dar ai promis sa ma ajuti si am venit . am ajuns la bloc..si dormeai * ras *si am zdranganit interfonul ..nimic..am reusit sa ajjung sus si am sunat soneria pana te-ai trezit :)) inca erai adormita.. era amuzant..era cald..si aveai inghetata....
stii * ras din nou* de fiecare dat acand incerc sa mi te imaginez te vad exact ca atunci .. nu cu parul roz... nu cu chitara in spate* rade din nou * in pijamale verzi si cu parul ciufulit =)) ... xim really luvs you


____________________________________

uuu aici ma intreb daca isi va da seama despre cine vorbesc.. e o imagine pe care nu am vazut-o niciodata in realitate:)) doar intr-O SINGURA poza.. in rochie .. dap..asta vad ce cute in rochita .. huugs
_____________________

aici vad o chestie vulpica cu palarie in cap si geanta de plaja pe umar

__________________________

aici iar cineva in rochie ..o rochie albastra parca si un par blond saten.. si un breton fortat in fiecare zi sa stea drept . si tot statea prost.
______________________________________

aici vad pe cineva intr-o primavara ..cu un urs gigantic in brate de fapt cu o punga de gunoi cu un cadavru pt ca virgula cam asta pareaXD
nici aici nu vad parul color..nu din potriva il vad negru ..negru simplu . si poate mai inalta :-? aici nu apar urme de rochii .

_______________________

aici vad ximul . unde vad eu ximul tot timpul..il vad in drum spre casa. casa goala. il vad perioada aceea fericita de 4 zile as putea chiar sa spun xile cand parintii si monsrul au plecat la munte si era concertul carmina. casa goala. fig speriat . era liniste si aer. si cald chiar .. da cam asta vad ..si pe fundal " wake me up before you go-go "
sau vad ximul in zapada. privind ... era un xim mic.. si erau lumanari pe langa. nu e aer acum ,


sau un xim in pijamale alb-albastre fara sosete si ciufulit .



19 january - gaara's birthday XD
HAPPY BIRTHDAY GAARA


SABAKU NO XIM xD

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :