luni, 31 ianuarie 2011

umm" ore-sama wa" ceva..apoi" ni" apoi inca ceva ..apoi akiko -san..apoi era un to apoi cred ca" sanji de .."apoi verb

XIM CEL THE GREAT CEL FRUMOS SI CEL DRAGUT
ma simt mai bine acum =3
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa azi avem ca invitat partea mea narcisista .. hajimemashite * bows*

________________________________________________

eu nu inteleg de ce butonul "publicati postarea " trebuie sa fie portocaliu..ma depasesteXD

_____________________________
uuu spot 10.000 diferences intre asta si prima postare..eu cred ca gasesc mai multe =)))
___________________________-
mwahahahhahahah... uhuuuuu azi escape the fate : smooth day ...neaah nu azi au facut-o sau ceva de genu'... pur si simplu azi am ascultat-o iar dupa mult timp

ce asculta ximul azi .. ATB, everything but the girl -missing , sylver si escape the fate...


aa mi-am spus eu XD

______________
vreau un telefon care sa sune doar cand am eu chef :-?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :