luni, 24 ianuarie 2011

neila niwt...ym ot


am avut odata o pisica . tigruta . am pierdut-o . de atunci am mai avut 3 pisici.. nu am uitat-o pe tigruta ..si nu am s-o uit pt ca era cea mai draguta , cea mai rea, frumoasa, perfecta matsa pe care am avut-o .

pacat ca ..nu stiu ...
ar trebuie probabil sa nu mai spun . sau poate nu. nu . parerea mea este ca [ parerea ta este gresita ..] oamenii ar trebui sa.. . nu , nu e bine
stii . de fapt e mai simplu de atat . daca ai fi aici ai avea jumatate din timpul meu. cred ca as luat si din timpul meu de somn . sincer.

esti mai rac ca mine* rade. zambeste . fading smile* dar avem averse de sensibilitate ascunsa.. zac in minele de carbune. nu le vezi. nici eu nu le vad. sau poate ca uneori le vezi ? sunt destule cat sa distruga o viata.

nu are logica . nu te ajuta asta . stiu. " bye, bye xim " asa va fi atunci . sau poate atunci va fi doar liniste ..si racoare care se dezvolta. sau poate - totusi- nu va fi deloc. happily ever after.
happy-end-ul care imi displace .

aici ar avea rost . da cred ca e unul din singurele happy chestii care le vreau.[ mai e una . e identica numai ca nu iti apartine tie . ii apartine cuiva la fel de apropiat ] restul este. cum este?
[ nu stiu..ti-am mai spus sa nu pui intrebari idioate =_=]

aaaaa...mmmm....grrrrrrrr... ermm... nu pot mai mult de atat. nu aici. nu mai apartine simplu . apartine divizat.
iti dau un sfert din viata . cum a facut jessica . inca un sfert lui ritsuka . un sfert e al lui xander. si unul a meu ..=> veti trai o viata si un sfert de viata ... xander la fel . xim doar un sfert . stii ca nnu are ce face cu mai mult .

cred ca am ajuns sa cred inauntru ca ... nu nu am inceput bine. voiam sa spun ca am impresia ca persoanele se asimileaza unele altora. de aia uneori uit aia, sau asta,
ar fi mai usor sa le asimilezi. cam asa. cu cat vrei/cunosti/tii la cineva mai mult sa devina o parte din tine.
sau nu . ar fi dubios. doar ca era o impresie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :