marți, 11 ianuarie 2011

senkoluvs13: dar iubesc creionul :x

te intelegem ..este ..aaa un .. frumos..inteligent.. a creion .XD
adica stai..de ce imi bat eu joc aici..te inteleg perfect ... si stii ceva ? SI EU IMI IUBESC CREIONUL , DA CHIAR IMI IUBESC CREIONUL !

creionul a fost [ inafara vecinilor si a parintilor ] alaturi de mien tooooooooooooooata viata.. m-am intepat in el , eram sa-mi scot ochiul .. am invatat sa scriu..am mancat din creion.. el e mai ceva ca mama:-? daa sa stii

_________________________________

imi cere scuze pt turbulentele zborului dar chiar nu mai avem alune ....


_____________________ nici vanilie.. . stoc epuizat .


battle for the xim - plaximbo


__________________________________

imi pare rau ca nu am mai sunat..scuze * huuuuuuuuuuuuuuuugs* mrrrr mrrr dormeam deja atunci:))






SCHALAPADOOOOOOOOOOOOOOOOO^_^

Un comentariu:

  1. neechan, stiu. si mie mi-a fost creionul alaturi toata viata :o3 de aia il iubesc :))
    si ca o mama. nu chiar. mai degraba ca un tata, dar creionul... CREIONUL !!! este... sfant.

    aishiteru.
    ave, jashin-sama.

    RăspundețiȘtergere

aaa aici nu e de obicei nimic :