sâmbătă, 3 noiembrie 2012

Buna ziua! Numele meu este..si as vrea sa aplic pentru postul de...

Buna ziua! Sunt foarte sigura ca acest 'Buna ziua!' ar trebui sa aiba un rol foarte important in aceasta postare, si, chiar, sa ii dea o nota formala.
Tocmai ce mi-am adus aminte o replica a unei prietene' Nu pot sa o fac eu sa fie mai putin complexata, sa scape de toate principiile astea de cacat si sa spuna un ' Buna!', pentru ca pana la urma totul incepe cu un salut'
Are dreptate in totalitate. Daca stau sa rememorez toate lucrurile pe care le-am facut, si sa le impart in chestii care au iesit bine si chestii care au iesit mai putin bine, voi constata ca in cele mai multe cazuri, in acele zile in care lucrurile nu ai iesit la fel de bine nu am salutat persoana potrivita, sau nu am privit atent persoana cu care vorbeam, sau nu am dat atentie lucrului pe care il faceam. Cum se leaga asta de salut?
Salutul duce la o conversatie, o conversatie necesita atentie.Este o legatura de moment din care tu poti sa iesi cu niste informatii, poti sa iesi vazut bine sau vazut rau, poti sa lasi o impresie buna sau nu.
Salutul.  Daca as putea sa impun ceva in invatamantul nostru as insista pe a invata copiii sa salute, sa se prezinte si sa comunice. Asta in acei primi 4 ani de scoala. Decat sa-i pui n ore de mate si n ore de romana, cultura civica, stiintele naturii si alte prostii pe care oricum nu le fac in adevaratul sens al cuvantului .. de ce sa nu ii lasi strictul necesar de Limba si literatura romana, la fel si cu matematica, si de ce sa nu insisti pe comunicare? Este o abilitate care trebuie dezvoltate si exploatata la maxim  pentru ca odata ce le poti comunica celorlati ce vrei si poti si afla ce vor ei, le poti expune problema in modul in care vor sa il auda, si tu castigi. Cei mai mari oameni ai lumii au stiut sa comunice. Au ascultat, au gandit si au vorbit.

Comunicare este ceea ce ne-a scos din randul primatelor, de ce tinem neaparat sa ne intorcem acolo ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :