luni, 26 noiembrie 2012

Gelozie artistică

Cum am de gând să mă împiedic de diacritice azi, înainte de o bine-meritată baie spumantă, voi turna cantităţi rezonabile de litere organizate meticulos in cuvinte ordonate.
Îl vizualizăm pe un anumit El- nu El, cel ce purta grebla; altul - expresiv, creţ, si debordant de creativitate vizuală şi poate că nu- numai, dar noi doar aşa l-am luat la cunoştinţă. Aici se naşte gelozia artistică: între persona  mea si eul lui prea creativ. Rodul acestei întâlniri, nu ştim dacă benefice, este această creatura milenară, un pui prematur hibridizat capabil de prea multe. Ca purtatore a fătului, sunt singura afectată de puterea-i : foamea-i animalică se apucă să-mi roadă măruntaiele, îmi distruge Încrederea, si îmi taie aripile. Cum poate Speranţa mea sa mai răzbată peste un asemenea zid creat de voi, cei cunoscuti mie, prin simpla naştere a Geloziei?
Ar trebui să vă doară, căci persona-mi va dispărea. FAD

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :