luni, 17 septembrie 2012

Paseste inconstient in subconstient..

"Miruna era o fata frumoasa. Era enervant de frumoasa.In preajma ei, ma simteam slabit, nesigur..confuz si incepeam sa mint ca sa nu o las sa vada asta. Reactionam violent si impulsiv cand alti colegi se apropiau de ea. Eram posesiv cu numele ei, cu mirosul ei , cu ideea de Miruna. Cand mergeam pe strada mana Mirunei era perfect incadrata in mana mea si cu pasi ritmati, amandoi paseam inainte zambind si privindu-ne. Eram posesiv si cu privirea Mirunei; cand privirea ii aluneca pe un alt baiat..deveneam usor morocanos, dar niciodat nu lasam sa se vada asta.
Miruna a fost cel mai bun lucru din viata mea.Timp de 2 ani de liceu si unul de facultate..apoi ea a vazut cine sunt cu adevarat,s-a oripilat de oribila-mi personalitate, si-a facut bagajul si fara sa verse o lacrima pentru tot ce am avut noi..a plecat. A disparut asa puf-poc...Sa nu credeti ca nu am fost revoltat!! Imi venea sa rup, sa sfasii, sa musc din oameni, sa ard toate lucrurile pe care le atinsese...sau sa ma fac pe mine sa dispar. Destinul nu a fost de partea mea si m-a lasat sa scap de fiecare data.
Miruuuuuna NU MAI CONTEAZA PENTRU MINE! DIN VOCABULARUL MEU A DISPARUT ORICE FRAZA TANDRA, ZAMBET DUIOS, GAND DULCEAG. Miiiiiiruuuuuuuuunaaa, cu accent dubios pe fiecare litera va rog, m-a dezbracat de orice sentiment uman, mi-a luat hainele sufletului, mi-a ars sosetele in care aveam invelita inima , pentru a putea pompa sange dintr-un loc mai cald... mi-a taiat cablul catre reteau centrala cu creierul..si m-a adus in aceasta stare:
Bun, buna ziua!Eu sunt acel umil, plictisit, frustrat om, parasit de MIRUNAAAA, cel fara de sosete in culorile crcubeului, cel care nu poate sa doarma fara UN geam deschis, cel care se trezeste la 6 dimineata si timp de 45 de minute fix[ pentru ca am ajuns un tipicar sufocat de cifre de cand a plecat  MIRUUUUUUUUUNAAA] asculta muzica de yoga aleasa aleatoriu in fiecare zi.
Acum ca m-am prezentat ar fi dragut sa va las si voua sansa sa o faceti. Ar fi dragut, asa ca nu o voi face.. PENTRU CA MIRUNAAAA NU MI-A DAT MIE A DOUA SANSA.
Multumesc, multumesc pentru apa este foarte obositor sa-mi plang viata aici in fata blocului vostru.Asteptati inca putin si o sa intelegeti ce se intampla.
Va rog sa observati cum arat. Un tanar, imbatranit prematur de greutatile vietii pe care de fapt nu le-am dus ci doar le exagerez pentru ca din cauza MIRUUUUNEEEI am ajuns un mincinos infect, om de nimic, vai de mama mea- la propriu, chipes, cu pleata-mi in vant, cu ochii ageri si furiosi spintecand orizontul..in cazul in care o sa o vad pe EA.
Bun..acum ca m-am calmat..brusc si fara motiv o sa inchei. Eu am iubit-o pe Miruna, o iubesc si o voi iubii mereu. Miruna, te rog, de la etajul 6 de unde stai..macar iesi pe balcon , arunca-mi o vaza cu apa in cap si fa-ma sa tac. Toate nimicurile alea erau de la mine.. tot, si cana aia cu soricel, si bunoanele de la tastatura aia, televizorul ala imens..cu toate ca stiu ca nu ai unde sa-l pui.

Uite ce mi-a facut Bob. Bob este iubirea. "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :