joi, 13 septembrie 2012

NEBUNAAA! Luati nebunaaa de pe mine !

Girl, put your records on, tell me your favourite song
You go ahead, let your hair down
Sapphire and faded jeans, I hope you get your dreams
Just go ahead, let your hair down

You're gonna find yourself somewhere, somehow

Blue as the sky, sombre and lonely
Sipping tea in a bar by the roadside
(Just relax, just relax)
Don't you let those other boys fool you
Gotta love that awful hairdo

In aceasta extrem de plina si superba vara, am avut ocazia sa-mi petrec 2 saptamani tampite[ tampite in cel mai ximic mod] cu o nebuna ce mi-e atat de draga incat imi vin sa o strang cat de tare pot  in brate cand o vad, aproape sa o sufoc chiar, pentru ca ma bucur atat de mult sa o vad.
Nu pot sa ii spun fiinta, nu pot sa ii spun om, pentru ca aceasta faptura le depaseste pe toate. E atat de plina de surprize, energica,  puternica, hotarata, curioasa, atenta, intelegatoare, sensibila si extrem de interesanta. E ,dupa cum bine spunea o postare amuzanta de pe reteaua de socializare Facebook care incepe sa imi acapareze timpul, sora mea pe care Jashin nu a vrut sa mi-o dea pentru ca am fi fost mult prea mult pentru biata planeta :))

Am o imagine , din toate aceste 2 saptamani care imi e foarte draga si imi e intiparita in minte: noi doua, somnoroase, lenese, in pat, ea apropiandu-se brusc, cu moaca-i atat de hilaara si nepretuita, si pupandu-ma pe obraz. Un moment de liniste apoi din nou . Am numit amintirea asta ' Atacul celei mai indragite nebune' . E cea mai dulce chestie posibila. Nu cred ca o bucata firava, nesemnificativa de postare poate exprima cat de mult au insemnat zilele alea pentru mine in severin, crizele noastre de ras tampite, karaoke alergand prin casa, dans nebun, moace epice, liniste... o liniste care era atat de la locul ei acolo; plimbari cu alergare aleatorie pe strada; nimic; momente goale pline de caldura; si sims, casa noastra de pe sims.


E o postare foarte prost scrisa* rasete* dar e bruta. e exact ce mi-a trecut prin cap.

Draga mea faptura nebuna,

Ma enerveaza atat de mult ca sunt lucruri la care nu pot sa iau parte, sau sa te ajut sa iti iasa exact cum vrei tu , pentru ca le meriti. Ai muncit pentru tot ce ai, chiar tot.
Daca o sa fie vreodata un idiot care sa isi bata joc de tine fii sigura ca primul lucru cand o sa ajung in severin e sa-i rup mainile.
Mi-esti genial de draga, hipergalacticsupercalifragilisticbla de draga.


Aishiteruu neechan, huggles








Cand imi aduc aminte de cele doua saptamani melodiile astea imi canta pe fundal :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :