marți, 11 septembrie 2012

Dear, ...

Am citit cateva chestii si toate ma duceau cu gandul la aceeasi persoana.
Si apoi am gasit asta : ' The first to apologize is the bravest. The first to forgive is the strongest. The first to forget is the happiest.' Si m-am oprit, si m-am gandit : Am fost eu cea care a gresit ? Vreau sa-mi cer oare scuze? Se mai merita ?
Mi-a fost mult timp, si inca o consider o persoana foarte draga si apropiata mie... dar sunt chestii care m-au deranjat in ultimul timp. M-au deranjat si nu am apucat sa-i spun. Uneori pur si simplu nu pot sa vorbesc cu ea ca inainte. Ea s-a schimbat, eu m-am schimbat . E normal sa se intample asta. Dar oare ne-am schimat atat de mult si in sensuri atat de diferite ? Poate ...sau poate ca nu.
Nu scriu postarea asta ca sa ii dau sa o citeasca... nici nu o sa o sun sa vorbesc cu ea. O sa astept prima ocazie sa vorbesc cu ea direct.
E ceva peste care o sa trec usor daca vorbim. Dar trebuie sa vorbim, indiferent de concluzia la care ajungem. Nu vreau sa se ajunga in aceeasi situatie ca si cu oana. Teo merita mai mult.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :