luni, 6 ianuarie 2014

urmatorul

Vă voi contempla prezenţa din noul meu cartier, ştiţi m-am mutat. E o zonă abia construită, în care ămi pot revărsa excesul de creativitate, emoţii şi stări. Mi-e bine aici, dar mă simt nevoită să vă mulţumesc ca m-aţi făcut să ma mut.
Nu cred că mă voi mai putea uita la voi fără să-mi muşc buza ca să-mi suprim râsul. Hehee dacă-aţi ştii cât mă amuză acum situaţia! Şi râd de mine dar râd şi de voi!

Fiecare district cu ritmul lui, prevăd că ăsta îmi va da un avânt extraordinar. Deci vă sărut pe toţi, descătuşându-vă de trecut. 

...

Şi acum mândrilor care mi-au asigurat renaşterea : 
Înţelepţii ziceau : Ne pierdem din căldură pentru că lăsăm bucăţi de suflet in ochi străini.

Dar ochii străini m-au crescut, aşa c-am să le consider bucăţi de suflet dăruite ce se vor ascunde în bucle de franţuz, ochii albăstrui de Chişinău şi zâmbet urban de pe la noi cu tente mieroase.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :