miercuri, 25 aprilie 2012

coplesiti de muzica si ganduri

HOLY JASHIN! ATI SCHIMBAT BLOGSPOT-UL!


_________________________
nu cred ca va interesaza ca ascult continu de ceva timp Zmeul-Vama veche.


 ma simt ca un burete. un burete capabil sa absoarba toata apa din lume si sa-i dea drumul la fel de usor, fara sa ramana in memoria lui ca a fost vreodata apa. O sa zbor , o sa zbor cu voi pana unde vreau eu si apoi o sa ne dam cu parasuta si apoi o sa fug in lume. pentru ca pot si pentru  ca vreau si poate chiar pentru ca trebuie.

o sa fug in lume pe plaja, intr-un hamac. eu, o persoana la care voi tine foaaarte mult, si hamacul. desigur ca daca va vrea hamac va muncii pentru asta. hamacul meu.[ cum ar spune omul : ' my pussy, my choice'] si un radio.

o sa stau disparuta 2 saptamani si cand o sa ma intorc o sa ma prefac ca nu s-a intamplat nimic. probabil o sa ignor o vreme  persoana cu care am fost pe plaja. si o sa-mi para rau..si apoi o sa ma intorc cu ochi visatori la el/ea sa imi cer scuze.  voi fii ignorata si eu la randul meu. si va devenii clichee-ic, si ne vom plictisii.
Voi incepe din nou. ma voi bucura de oamenii dinainte de Fuga. Si o sa fie totu' numa' " pita si sare". si apoi iar o sa fug. singura de data asta. si o sa caut acolo oameni. si o sa ma uit pe mine printre ei, si o sa ma intorc goala. Oare ce vor face oamenii dinainte de Fuga?


Va trimit ganduri prea dulci ca sa le stapaniti, prea dragute ca sa le aveti, prea inteligente ca sa le intelegeti si cu prea multe greseli ca sa va bateti capul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :