miercuri, 11 aprilie 2012

i don't wanna be

henna + xim hair=> the ginger hair i was born withXD

________________________

mi se contureaza in cap ceva si nu stiu daca e ximic. pentru ca stiu ca e sanatos, si okay si normal...dar nu stiu daca ar putea fi ximic. inca ma tem de perceptii exterioare in neconcordanta cu ideile mele. trecem peste.

' hey there you far out there. sa pasti fericit la sute km distanta de noi. das xim ' suna amenintator ? ma simt patetic deja. de cand planuiesc eu idioteniile astea. can somebody out there please help me ?

_______________________________
pana marti fundatia inchisa* ras* nothing to do here ;_; ... mda pai o sa incerc sa nu lancezesc total si sa ies cu rolele, cu fostii colegi poate [ era ceva planuit dar nu am stabilit inca ziua exact] , si poate s-o trollez si pe Beea putin intr-o zi ? sau poate chiar MAria* ras* + bicicleta. optiuni de diva

______________________________________
pentru scoala am de facut :
  • proiecte[ 3?]
  • portofolii[ 5]
  • caiete[ 2]

heil jashin!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :