joi, 8 martie 2012

the way you look tonight

and it's no sacrifice

as vrea sa am energie.as vrea sa am energie sa ma agit si sa imprastii energie si celorlalti. as vrea sa am energie sa fiu ceea ce par si nu aproape opusul .
as vrea sa am energie sa zambesc. as vrea sa am energie sa zambesc pentru mine, pentru ei, pentru cei importanti si pentru restul. as vrea sa am energie sa zambesc pentru mine, pentru ei, pentru cei importanti si pentru restul pentru ca merita.

pe acelasi stil am sa va expun asta :

vreau sa vina vara! vreau sa vina vara sa zambesc. vreau sa vina vara, sa zambesc si sa alerg. vreau sa vina vara, sa zambesc, sa alerg si sa nu-mi pese. vreau sa vina vara, sa zambesc, sa alerg, sa nu-mi pese si sa visez.vreau sa vina vara, sa zambesc, sa alerg si sa nu-mi pese. vreau sa vina vara, sa zambesc, sa alerg, sa nu-mi pese, sa visez si sa pierd timpul cum vreau eu. vreau sa vina vara, sa zambesc, sa alerg, sa nu-mi pese, sa visez, sa pierd timpul cum vreau eu si sa cant. vreau sa vina vara, sa zambesc, sa alerg, sa nu-mi pese, sa visez, sa pierd timpul cum vreau eu, sa cant si sa va incant pe toti. vreau sa vina vara, sa zambesc, sa alerg, sa nu-mi pese, sa visez, sa pierd timpul cum vreau eu, sa cant,sa va incant pe toti si sa va fac fericiti. make you happy. make you happy. make me happy.

i'm still standing. mda. deja ma simt usor mai bine. zambesc pentru voi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :